Genereuze beloftes
Ruud en Willem hebben een vertrouwelijk gesprek en Ruud maakt gebruik van de gelegenheid om zijn hart te luchten. “Ik vind het moeilijk dat ik dacht dat ik jouw maatje was en dat je me toch nomineert. Je zegt liever met mij over te willen blijven dan met Karin en toch nomineer je me.” Willem ziet dat anders: “Het heeft niets met jou persoonlijk te maken. Het feit dat wij maatjes zijn, moet buiten de nominaties vallen.” Om aan te geven dat het met zijn maatjesgevoel wel snor zit, belooft Willem Ruud het volgende: “Stel ik word winnaar en jij bent al thuis, dan krijg je van mij alsnog tien mille.” Ruud blijft even stil en lacht alleen maar, zegt dan: “Dat moet je zelf weten, maar ik vind het wel genereus van je.” Willem: “Nee, dit is mijn woord, dat ik jou geef. Geld zegt mij niet zo veel, het is mooi om te hebben, maar ook mooi om weg te geven. Dat zijn mijn woorden.” Ruud stelt het gebaar op prijs: “Nou, ik vind het prachtige woorden. Mijn gevoelens zeggen mij dat ik jou kan vertrouwen. Je bent een man, een man, een woord, een woord.” Willem: “Dank je wel Ruud.”
21/12/99
11:50
willem is nu echt griezelig en ruud maakt het hem wel heel makelijk , zou hij er ook nog zo over denken als hij donderdag bb huis moet verlaten???
Maar idd, Willem kan nooit al zijn beloftes houden. Maar waar hebben we het eigenlijk over, hij wint toch niet....
Groetjes, Casey
quote:
op 12-21-1999 om 01:43 PM schreef snoopy het volgende:
Jammergenoeg voor Ruud wint Willem toch niet!
Het trieste geval wil, dat Ruud het niet snapt
Veel profijt van z'n gymnasium opleiding heeft ie niet, wat een "bunch of sorry people" bij elkaar
Groeten Dark
Mooi gebaar Willem !
Dada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |