quote:
Jammer dat men een negatieve recensie (die van de topicstater) op bijzaken als bron wil afschuiven, want ik ben het helemaal met topicstarter eens. Ik hoor de cd vanmorgen voor het eerst, en de smaak van het vorige album gemengd met die van jilted komt me helemaal naar boven. Nu vind ik jilter erg goed, maar er zit niks vernieuwends in deze plaat, same old same old en te makkelijk scoren met deuntjes en geluidjes die vroeger goed scoorden (op jilted).
Nu niet denken dat ik een negatief ingesteld chagerijnig persoon ben, ik hou gewoon van muziek en ben een groot fan van prodigy, tenminste van de albums jilter en fat, hou van de sinistere sfeer op the longmen ep, maar dit stelt me echt teleur. Kreeg pas even een goed gevoel op 03:05 bij omen, daar gaat ie opeens wel lekker, maar daarna kakt het voor mij alweer flink in naar aono. En geluid van die aono vond ik enorm teleurstellend.
Nee, voor mij is deze plaat een bevestiging dat liam het van vroeger niet meer kan waarmaken. Helemaal niet omdat ik het hem niet gun, begrijp me wederom goed, maar puur omdat deze en de vorige me tegenvallen.