Bij FedEx krijg je 'm achteraf, dat zal bij UPS niet anders zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik heb het via iemand die ik ken vanuit de States besteld. Hij verstuurd het naar mij via UPS.
En ja, ik weet dat ik zo goed als zeker niet onder die invoerrechten uit kom. Deze invoerrechten heb ik dan ook voor mijzelf al mee berekend bij de totaalprijs. Wat mij vraag echter is/was: dienen deze heffingen direct aan de deur bij de koerier betaald te worden of krijg ik hier later een factuur van via UPS thuis gestuurd?
Die lengte is bij mij, bij standaard maten die ik normaal ook heb en het dus verder prima zit iets boven de knieën. Dus de broek valt wat groot... Het is geen strak model zeg maar... Alleen het zit wel gewoon prima en staat het vet! Ondanks hij groot en lomp aanvoelt als je hem aan hebtquote:Op donderdag 2 april 2009 18:02 schreef PetervTegen het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe het zit met de lengte van deze broek?
Bij UPS krijg je hem inderdaad achteraf... Via TNT wordt het op een rembours achtige manier afgeleverd... Moet je dus gelijk betalen voordat je het pakketje krijgtquote:Op donderdag 2 april 2009 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij FedEx krijg je 'm achteraf, dat zal bij UPS niet anders zijn.
kan wel een maand duren.quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef Jim-E het volgende:
Het is alweer 2 weken geleden en ik heb nog geen fanmail gehad van FedEx over de belasting. Duurt dat normaal ook zo lang?
Ik vind het eerder weinig dan veel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef Yuni het volgende:
Ik heb voor 105 euro besteld en moet nu 30 euro aan FedEx betalen. Is dat niet redelijk veel?
Maten zijn idd wel irritant. Ondanks dat ik 4 keer dezelfde maat heb besteld verschilt het onderling heel erg. Niet echt uitnodigend om nog eens te bestellen. Jammer, want ik vind de kleren wel heel leuk.
ik snap er niks meer van. Naheffingen zijn er toch niet meer tot 150 dollarquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef Yuni het volgende:
Ik heb voor 105 euro besteld en moet nu 30 euro aan FedEx betalen. Is dat niet redelijk veel?
Maten zijn idd wel irritant. Ondanks dat ik 4 keer dezelfde maat heb besteld verschilt het onderling heel erg. Niet echt uitnodigend om nog eens te bestellen. Jammer, want ik vind de kleren wel heel leuk.
en die BTW is nog is 6%?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:35 schreef Jim-E het volgende:
Invoerrechten zijn 12% geloof ik. Dat hoef je niet te betalen als je onder de 150 euro zit. BTW dus wel. En FedEx vraagt ook nog 10 euro voor het inklaren.
19 inderdaad. http://douane.nl/particulier/internetaankopen.htmlquote:
Ik heb er 3 , een baxter, een remsen en een premium remsen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef Dvm86 het volgende:
Opnieuw de vraag of er ervaring is met de jeans voor mannen... Hoe vallen ze? Toevallig iemand die TH jeans draagt om te vergelijken?
M.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef CvR het volgende:
Hoe zit het met de 'fit' van de AnF tees?
Ik draag graag t-shirts die wat strakker zitten, dus body fit!
Ik draag zelf vaak S omdat ik M vaak wat te groot vind betreft de lengte shirt en of wijdte! Meestal shirts Junk de Luxe of Diesel. Diesel wel een M omdat de S te strak vind.
Welke maat T-shirt zou ik dan nemen met omgerekende chest maat van 40 inch, zelf ben ik 1,82 meter lang en weeg 73 kg.
Zelf heb ik toendertijd in US een overhemd gekocht van AnF maat S en een Polo van American Eagle ook een S.
Die zitten goed om mijn chest/shoulders, zou ietsiepietsie ruimer kunnen.
Vandaar de vraag, welke maat T-shirt moet ik bestellen volgens jullie ervaren online bestellers??
S wordt inderdaad wel erg krap... Vriend van mij is 1.78 en weegt 66 kilo en heeft een Sje... Past hem precies maar denk dat het bij jou allemaal in de breedte te klein isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |