abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66659666
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef booo het volgende:

[..]

Ik weet naast mezelf op school (1500 leerlingen) maar 1 iemand die ook wel eens in A&F rondloopt, verder echt nooit iemand.
Zelfde hier.. zit op een school met 1100 leerlingen en denk dat er naast mij nog 3 met A&F rondlopen....
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:15:13 #127
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_66673502
Bij mij aan de Rijksuniversiteit Groningen zie je aardig veel mensen met A&F lopen. Helaas meer jongens dan meiden, want ik zie die meiden wel graag in A&F rokjes lopen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_66673570
Zie het hier ook maar weinig (Veluwe).
Het valt me wel dat ik vrijwel meteen zie of iemand A&F draagt, het is wat dat betreft best herkenbaar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:48:58 #129
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66691307
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Bij mij aan de Rijksuniversiteit Groningen zie je aardig veel mensen met A&F lopen. Helaas meer jongens dan meiden, want ik zie die meiden wel graag in A&F rokjes lopen.
Ja lekker rokjes dragen in de winter
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:51:43 #130
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_66691432
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja lekker rokjes dragen in de winter
haha genoeg meiden die het doen, gewoon een warme panty eronder dragen he.
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:01:57 #131
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66691908
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

haha genoeg meiden die het doen, gewoon een warme panty eronder dragen he.
ja oke, nou, ik draag er een maillot onder, is toch wat warmer. maar, ik vind die rokjes niet zo leuk met een maillot ofzo.. van die spijkerrokjes okee, maar die andere rokjes vind ik wat minder, gewoon zonder maillot, dus gewoon voor de zomer
pi_66896055
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon Fierce is

[ afbeelding ]
het is fierce

in sommige AF stores hebben ze houten palen staan die die geur verspreiden ook, let op er is verschil tussen de engelse en amerikaanse fierce, ze ruiken niet 100% hetzelfde want het wordt in de UK gemaakt
pi_66896131
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Bulletino het volgende:
Ik heb en vraagje; Ik heb afgelopen nacht ongeveer 14 kleding stukken besteld. Maar het enige probleem is! ik ga volgende week zaterdag op vakantie maar hoelang duurt het voor dat je de spullen daadwerkelijk in huis heb?

Bedankt alvast
als je >120 euro besteld houdt de douane 1 op de X vast voor controle, als je besteld met een cc en aflevert op een ander adres willen ze bij AF ook nog wel s de order op hold zetten om te checken
pi_66972240
Hoe betalen jullie bij A&F?
kan je gewoon via bankrekening betalen?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:00:27 #135
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_66973348
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef PetervTegen het volgende:
Hoe betalen jullie bij A&F?
kan je gewoon via bankrekening betalen?
kan alleen met creditcard.
pi_66974525
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:00 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

kan alleen met creditcard.
en ik heb geen creditcard
wat dan

edit: na even op zoeken kwam ik op dit https://www.wirecard.com/wirecard/ of https://www.epassporte.com/ je stort er geld op en dan kan je dat geld gebruiken als "creditcard" iemand ervaring? abercrombie ondersteunt alleen debitcards met visa of mastercard logo

[ Bericht 15% gewijzigd door PetervTegen op 13-03-2009 19:09:44 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:26:48 #137
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_67038846
Hoe zitten die broeken, in een pall mall broek heb ik geloof ik 31/34 kan ik dat ongeveer overnemen met A&F?
graag verwijderen
pi_67113824
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef zomer86 het volgende:
Hoe zitten die broeken, in een pall mall broek heb ik geloof ik 31/34 kan ik dat ongeveer overnemen met A&F?
af en hollister hebben afwijkende maten, per model verschilt het maar ook de nederlandse levis diesel etc zijn anders dan af enzo, probeer of je iemand kan vinden hier die 31/34 heeft en zeg ff of t dudes of bettys broeken zijn dan kun je t t makkelijkste zien, terugsturen is duur

de baggy jeans hermosa van hollister zijn minimaal een maat kleiner voor mij, voor af heb ik een maat groter voor jeans dus opmeten is t beste

succes!

ik bedenk me ineens ik heb een 31 kilburn van af bij mn gf liggen, ik zal m vant weekend ff opmeten en posten dan weet je hoe wijd die is stuur me anders ff een pm als ik t vergeet thanks

[ Bericht 13% gewijzigd door klusbob op 16-03-2009 20:27:56 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 21:03:35 #139
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67115251
Ik zag van de week in Kaapstad echt superveel mensen met A&F lopen.
Zowel veel polo's als t-shirts....
Dat spul wordt daar toch niet verkocht of wel? Heb het nergens kunnen vinden in ieder geval.

Kan natuurlijk ook zijn dat er veel Amerikanen rondliepen daar...
Signature.
pi_67116209
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zag van de week in Kaapstad echt superveel mensen met A&F lopen.
Zowel veel polo's als t-shirts....
Dat spul wordt daar toch niet verkocht of wel? Heb het nergens kunnen vinden in ieder geval.

Kan natuurlijk ook zijn dat er veel Amerikanen rondliepen daar...
Voorzover ik weet zijn er alleen in de VS, VK en Canada A&F stores, daar zit Zuid-Afrika niet bij.
Dus of allemaal fakes, of gewoon veel mensen met smaak
  maandag 16 maart 2009 @ 21:37:38 #141
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67116594
Of het is van dat spul dat hier ook bij America Today ligt af en toe.
Maar heb hier nog nooit polo's gezien.

't is echt om te lachen zo goedkoop als originele kleding is daar
Signature.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:47:07 #142
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67116939
Ik heb nog nooit kleding van A&F bij the American Today zien liggen (volgens mij mogen ze dat niet eens verkopen daar)
En dat kan zomaar.....?
  maandag 16 maart 2009 @ 22:01:29 #143
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67117547
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb nog nooit kleding van A&F bij the American Today zien liggen (volgens mij mogen ze dat niet eens verkopen daar)
Ik wel, maar voornamelijk t-shirts.
Signature.
pi_67117689
Ik heb 't ook nog nooit bij de Tribute ( ) zien liggen.

Maar dat is alleen maar goed.
  maandag 16 maart 2009 @ 22:12:18 #145
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67118142
Absoluut.
Vind het toch een soort van jammer dat ik het hier ook behoorlijk vaak begin te zien.
Signature.
pi_67125060
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:12 schreef eer-ik het volgende:
Absoluut.
Vind het toch een soort van jammer dat ik het hier ook behoorlijk vaak begin te zien.
Dan druk je het nog zachtjes uit.
Ik werk bij FedEx, doe elke dag aangiftes maken. A&F is sinds 2 jaar zo populair geworden dat we elke dag gemiddeld 30 nieuwe klanten krijgen die iets bestellen bij A&F.

In de OP staat trouwens dat voor goederen met een waarde onder de 22 euro geen invoerrechten en btw betaald hoeft te worden. Deze wet is gedeeltelijk aangepast sinds december.
Goederen met een waarde onder de 150 euro zijn invoerrecht vrij geworden. Btw moet nog wel betaald worden. Scheelt toch minimaal 12% aan invoerrechten per zending. Btw ligt op 19%, scheelt dus bijna de helft. Dit geld alleen voor particulieren. En het gaat over de totale waarde van de zending, niet per shirtje ofzo.

Dus een tip als je veel kleding gaat bestellen, reken ff uit of het voordeliger is om in 2 keer te bestellen. Of probeer onder de 150 euro te blijven. Bij 151 euro moet je dus meteen minimaal 12% aan invoerrechten betalen.

Voor meer info:
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5906 - die leggen het duidelijker uit dan ik het doe
pi_67131352
Winkels in Canada heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zou best kunnen. In ieder geval is het VS en Londen. Er zijn geruchten over winkels in Milaan (en Barcelona?) maar dat gaat volgens mij nog wel even duren.

Het meeste van A&F dat je ziet lopen komt volgens mij van neppe marktplaats verkoop of sites als cheapabercrombie.com. Sowieso hoeft het merk er van mij niet groot op te staan, heb alleen 2 t-shirts en 2 vesten waar uberhaupt tekst op staan.

De OP moet nog aangepast worden, maar dat heeft de laatste die het nieuwe topic heeft geopend niet gedaan
pi_67131575
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 03:27 schreef Rasher het volgende:

[..]

Dan druk je het nog zachtjes uit.
Ik werk bij FedEx, doe elke dag aangiftes maken. A&F is sinds 2 jaar zo populair geworden dat we elke dag gemiddeld 30 nieuwe klanten krijgen die iets bestellen bij A&F.

In de OP staat trouwens dat voor goederen met een waarde onder de 22 euro geen invoerrechten en btw betaald hoeft te worden. Deze wet is gedeeltelijk aangepast sinds december.
Goederen met een waarde onder de 150 euro zijn invoerrecht vrij geworden. Btw moet nog wel betaald worden. Scheelt toch minimaal 12% aan invoerrechten per zending. Btw ligt op 19%, scheelt dus bijna de helft. Dit geld alleen voor particulieren. En het gaat over de totale waarde van de zending, niet per shirtje ofzo.

Dus een tip als je veel kleding gaat bestellen, reken ff uit of het voordeliger is om in 2 keer te bestellen. Of probeer onder de 150 euro te blijven. Bij 151 euro moet je dus meteen minimaal 12% aan invoerrechten betalen.

Voor meer info:
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5906 - die leggen het duidelijker uit dan ik het doe
Vraagje, aangezien jij bij de FedEx werkt. Die invoerrechten en andere kosten, wie berekent dat nu en zorgt ervoor dat je inderdaad moet betalen. Jullie (de FedEx dus ) of de douane?
Ik kon dat niet helemaal opmaken uit de brief die ik had gekregen namelijk.
pi_67131953
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Vraagje, aangezien jij bij de FedEx werkt. Die invoerrechten en andere kosten, wie berekent dat nu en zorgt ervoor dat je inderdaad moet betalen. Jullie (de FedEx dus ) of de douane?
Ik kon dat niet helemaal opmaken uit de brief die ik had gekregen namelijk.
De douane, FedEx schiet het bedrag alleen maar voor zodat je zending sneller bij jou is. (heb bij DHL gewerkt )
pi_67140491
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef Japin het volgende:

[..]

De douane, FedEx schiet het bedrag alleen maar voor zodat je zending sneller bij jou is. (heb bij DHL gewerkt )
Volgens mij bepaalt de aangever dat. De douane doet niks, behalve mekkeren als wij een fout maken. Zijn ambtenaren hè, die gaan echt niet elke zending voor elk logistiek bedrijf nalopen. Steeksproefgewijs worden er aangiftes uitgepikt om te kijken of ze wel correct zijn aangegeven maar het meerendeel wordt door een computer behandeld.
FedEx is de aangever. Dus wij vertellen de douane welke producten er in een zendingen zitten. Aan de hand van goederencodes, die de aangever opgeeft, bepaalt een douane systeem (Sagitta) hoeveel invoerrechten er betaalt moeten worden. Dat schiet FedEx voor en betaalt de klant aan FedEx terug.
De douane doet vrij weinig dus. Alleen bij speciale inklaringen wil een ambtenaar nog wel eens kijken wat er binnenkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')