Please stay away!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Bikinibroekjes voor 36 pondoverpriced donkere kutwinkel
.
Ja, die moet je dan ook niet kopen. Een t-shirt voor £30,- of een vest voor £70 wil ik wel overwegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Bikinibroekjes voor 36 pondoverpriced donkere kutwinkel
.
70 Pond is ongeveer 80 Euro (ruim gerekend), 70 USD = 52,50 maar dan komt er nog wat voor shipping en naheffing bij. Volgens mij scheelt het dan niet zo heel veel meer. Maar dan moet je natuurlijk niet naar Londen gaan voor dat ene vest, maar als je er toch bent dan kan het wel interessant zijn.Bij een hele grote bestelling zal de webshop wel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, die moet je dan ook niet kopen. Een t-shirt voor £30,- of een vest voor £70 wil ik wel overwegen.
Ik heb een baxter in maat 32x30. De bootcut is wat wijder dan dat ik gewend ben bij andere bootcut jeans, maar wel mooi. Verder zit de broek mooi slimfit bij de benen, maar niet te slim.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:55 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Eigenlijk hou ik normaal nooit van bootcuts. In de clearance staan op dit moment echter alleen nog maar bootcuts.
Zelf vind ik de washing van 'Baxter Slim Boot Destroyed' erg cool en het bootcut gehalte (afgaande op de foto) lijkt ook wel mee te vallen. Daarbij is de prijs van $ 39,95 natuurlijk ook erg gunstig.
Heeft iemand deze broek/model? Hoe is de bootcut (erg wijd uitlopend of valt het eigenlijk wel mee)?
EDIT: zou iemand trouwens de lengte van zijn Abercrombie broek in lengtemaat 32 eens willen opmeten? Graag volgens de volgende methode:
[ afbeelding ]
Measuring the Inseam
Step 1: Lay the jean out flat with inseam at the center of the leg.
Step 2: Measure from the crotch to the edge of the leg along the inside seam of the leg.
je bedoelt wil iemand anders de belasting betalenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
Iemand die binnenkort nog wat gaat kopen via de site? Ik wil een paar shirts bestellen (drie of zo maar) en heb geen zin in hoge rekeningen achterafInkoopacties ftw
lol, ik denk dat hij bedoelt dat hij liever de naheffing vooraf bij zijn te betalen gedeelte opgeteld krijgt zodat hij alles in één keer kan betalen. Naheffing krijg je sowieso wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
je bedoelt wil iemand anders de belasting betalen
*Schopt terug*quote:
Hoor ik daar inkoopactie? :dquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
*Schopt terug*
Binnen nu en 2 weken zou ik mijn creditcard moeten krijgen. Dan kan ik eindelijk zelf bestellen op Abercrombie![]()
quote:Uitverkoop pagina (Clearance)
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)
Dan ga ik ook naar NY!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoor ik daar inkoopactie? :d
Grapje, hoor... Ik bestel voorlopig niet. In september ga ik zelf, eigenlijk veel te leuk om het daar te halen.
Je moet gewoon naar de flagship store op Fifth Avenue gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Dan ga ik ook naar NY!
Is daar een leuke Abercrombie outlet? of kan ik beter naar Washington/Boston gaan..? daar ben ik namelijk ook!
Vraag me trouwens af of het daar in September ook uitverkoop is.. ja zeker?
Hendig, hoe moet je die billy's betalen? En kan je ook 2 billy's invoeren? Want de duurste is 125 dus met een bestelling van 200 schiet je niet echt op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef PetervTegen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister besteltik heb geen creditcard maar had billy's gekocht (www.billy.be)
ik had 2 billy's 1 van 125 euro en 1 van 50, daar heb ik 2 cadeaubonnen voor mezelf van gekocht ($150, $50) en toen had ik de resterende bedrag nog betaald met de billy van 125 euro.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hendig, hoe moet je die billy's betalen? En kan je ook 2 billy's invoeren? Want de duurste is 125 dus met een bestelling van 200 schiet je niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |