quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig is niet iedereen zo stoer als JoeyT, en das maar goed ook. Anders konden ze wel vaginale afkoelingscreme op de markt brengen.
Om dubbele te voorkomen hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap dat gedoe van dat topics maken niet.
Datingsites zoals RP en Lexa werken niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Tijn kan je geen profiel maken op z'on datingsite?
Gewoon geen topics aanmaken dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap dat gedoe van dat topics maken niet.
ik denk dat tijn gewoon zich niet zo druk moet maken. beetje aan je zelfvertrouwen werken en daarna leuke kleren/haar/bril en dan komt het wel goed met die sex hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt waarquote:
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat spul doet meer kwaad dan goed, maar dit geheel terzijde.
ooh maar ik kan ook best aardig zijn tegen je vriendinnetje hoor, en ben ook benieuwd naar je foto's hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ik moet mijn vakantiefoto's laten zien aan mn vriendinnetje![]()
die doos gaat verdorie over 2 weken verhuizen naar frankrijk. vind ik niet zo gezellig
jups die... ik ben gewoon oprecht benieuwd of het goed met haar gaat. Ondanks dat ze mij vreselijk bedrogen heeft, heeft ze nog steeds een raar plekje in mijn hart. Ik zou haar nooit meer terug willen, omdat ik haar niet verder vertrouw dan ik haar kan schoppen, maar toch..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vind ik ook je moet wel wat met elkaar hebben ja.
bedoel je die ex waarmee je in het buitenland zat?
Ja ik verveel me na 4 minuten.quote:
Ja precies als je je niks verbeeld ben je ook niksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef robbolo het volgende:
Tijn, ik ken je verder niet hoor, maar het helpt echt als je je een beetje zelfverzekerder doet voorkomen. Ook al is het dan misschien nep, het werkt beter dan altijd neerslachtig en negatief over jezelf te doen.
daar houden we van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Wat is het hier afentoe ook kneuzig
helemaal mee eens.quote:
Ik had een profiel op RP maar daar kreeg ik geen reacties op en de berichten die ik verstuurde kreeg ik geen reacties op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
ik ook niet maar ik heb dan ook geen last van vaginarotquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee...
Je hoeft geen persoonlijke ervaring te hebben als je wat wetenschappelijk onderzoek leest, heur.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee...
Ik kom hier al jaaaaren als niet single. Newbiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar houden we van.
wat doe jij hier trouwens? je bent niet eens single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |