abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65818341
De titel van de topic spreekt voor zich denk ik; is er iemand die ervaring heeft met de 21+ toets M&O van de HvA/HES?

Ik wil deze toets binnenkort afleggen, en ik vraag me toch wel af wat ik nou ongeveer moet verwachten... Ik wil vooral graag weten wat voor soort vragen het zijn. Veel berekeningen, of juist veel vragen die je theoretische kennis testen?

Alle input (mits het on-topic is ) wordt op prijs gesteld!

[ Bericht 6% gewijzigd door SLN op 07-02-2009 17:06:48 ]
pi_65860511
Ik denk -als ik terug kijk naar M&O op de havo- dat het veel berekeningen zullen zijn.
pi_66007968
Ik denk dat je zoiezo wel wat hebt aan het boekje : Samengevat M&O. Heb ik voor mijn eindexamen op de middelbare school gebruikt en heb er veel aan gehad!
pi_66010907
Ik had zelf de leermethode Percent aangeschaft op aanraden van de website van HvA (wat dus alles erin verwerkt heeft, berekeningen maar ook onderwerpen als marketing wat puur theoretisch is). Dus ik was daar lekker aan in het leren, maar een paar maanden geleden hebben ze dus hun advies gewijzigd naar een ander boekje.

Ik ben dus naar de hogeschool gegaan, en ze hebben daar zo een boekwinkel van Selexyz die de syllabus Economisch Rekenen van het HvA zelf verkoopt. Die nu dus wordt aangeraden op hun site. Het zijn echter alleen maar berekeningen, redelijk simpele ook... Ik denk dat dit een eitje wordt.

Inmiddels staat er ook wat meer info op hun website over de opbouw van de toets. 20 meerkeuzevragen (menen ze dat nou?) en 1 open vraag. Ik ben in één keer een stuk minder zenuwachtig.
pi_66015329
Ik denk dat je zoiezo niet moet oefenen met meerkeuze vragen, die vallen vaak lastiger uit. Is het geen idee Examens M&O te maken? Die kan je overal op internet vinden.
pi_66016901
Dat is inderdaad wel een goed idee. Ik heb echter ook veel opgaven en toetsen (met antwoordenboekje) van de Percent leermethode. Deze opgaven en toetsen zijn op het juiste niveau, maar ik kan daarnaast ook wel even op internet rondneuzen. Thanks.
pi_66058438
Ik denk niet dat het lastig zal zijn, HVA/HES is sowieso al best laag qua niveau
pi_66078328
Tsja... als ik lees dat het meerkeuzevragen zijn kan het inderdaad niet ál te veel voorstellen. Maar ik ben toch liever té goed voorbereid dan dat ik het niet haal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')