Ik vind hem ook 3x niks maar Roan en Hester vind ik helemaal niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Schattig jochie, maar wat zang betreft mag hij nog niet eens in de schaduw van Roan en Hester staan. Toch is hij wel een echte entertainer (in de dop dan), maar ik zie het niet iets worden. En dat Gordon denk dat het buitenland op hem zit te wachten is al helemaal om te gieren![]()
. Ik gun het hem wel om in de finale te staan, maar de winst absoluut niet. Daarvoor heeft hij twee veel te sterke concurrentes.
Roan vs Jamal ( werd al in 't openingslied duidelijk wie het beter deed)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:21 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij het tot de finale gered heeft.
Nee ook met Laurens.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:03 schreef Natalie het volgende:
Hij heeft toch alleen met Rev 'n Ross in de sing-off gestaan?
Dat zal die ene keer geweest zijn dat ik 't niet gezien heb. Dat verklaart hetquote:
wat is vaak ? 2 keer vind ik wel meevallen, de eerste keer met Laurence was het terecht dattie doorging, de tweede keer met Rev 'n Ros zag ik Jamal veel liever blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:05 schreef KbenHetZat het volgende:
Toch heb ik wel mijn bedenkingen.
Iemand die zo vaak in de sing off stond en nu in de finale zit
zorgt voor veel achterdocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |