"Life is a celebration"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij blijft leuk
"Wir sind underground"
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.quote:
Nee dan moet je het tientje teruggevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.![]()
Misschien moet ik nog even een linkje naar dit topic plaatsen, Brandx, remlof was niet boos!
Deleten gaat te ver, misschien wil hij onder die 4 quotes zetten, goedgekeurd door remlof?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee dan moet je het tientje teruggeven
als je echt het zekere voor het onzekere wil nemen kun je ook aan remlof vragen of hij ze vast delete
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er aan de hand met die kale![]()
Datben ik niet gewend van 'm
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zwaaide maar vriendelijk terug!
Hoi NMNS alles goed, en B&L al opgeknapt?
klinkt gezond!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaan
Zijn je sokken er nou al eens?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook gebaseerd op nul neem ik aan
Grote of kleine?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
klinkt gezond!![]()
Ik wil ook stappen.
Nee. Ik had eergisteren een pm van adelante dat het vertraagd isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn je sokken er nou al eens?
Mogguh Manu!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Dus B&L is de bloemetjes aan het buiten zetten
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ik had eergisteren een pm van adelante dat het vertraagd is
Nope lees niet terug en al helemaal het vorige topic nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij terugleest?
Ik was het al bijna vergeten.![]()
fuck
Ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope lees niet terug en al helemaal het vorige topic niet
Maar mooi kut dus
10 joints per dagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Ik heb niet echt bijzonder nieuws vandaag, maar vond dit wel komisch:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ejaarde-klanten.html
quote:
36 weken, hij doet die bejaarde mensen een plezier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Ik heb niet echt bijzonder nieuws vandaag, maar vond dit wel komisch:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ejaarde-klanten.html
Moet je ff terug lezenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat dit over
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je alweer de oude?
Geef maar een gil, dan ga ik weer het licht uit doen in het vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |