Stille dood gestorven, deze week niet meer gehoordquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoe lang is die plaat al niet meer te horen geweest @ 3? Een flinke tijd alweer volgens mij...
Is het volgend uur de uuropenerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mogen we de Mars hype nu officieel voorbij noemen ?
Ik wilde vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
De Staat gaat nog 2 nummers spelen straks, dus dat komt goed
quote:23-00
Fake Blood - Mars
Bloc Party - One Month Off
Katy Perry - Hot 'n Cold
De Staat - Live in de studio (2)
Yuksek - Tonight
Novastar - Because
HIT ME TV - Not A Real Talent
Neneh Cherry - Buffalo Stance
PlugYourBand weekwinnaar! >> check llink.nl/plugyourband
Kooks - Mr Maker
Selah Sue - Black Part Love
De Staat - Live in de studio (3)
Welke ?, Because the night ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Reclame dus ik zap even naar TMF () en dan begint net Cascada met een of andere suffe cover
Dit is pas een echte versiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Poing!
@ borisz, mee eens. De versie van Cascada is gewoon triest.
Ik wist dat die zou komenquote:
Dat is het echte werk natuurlijkquote:
Je hebt genoeg uitgeslapen deze weekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg gaan slapenIk heb nog geen weekend
Ach ja de ouwe versie van Patti is nog wel te doenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt genoeg uitgeslapen deze week
Mja, ik moet er ook weer vroeg uit (rond 8 uur)... en da's al flink uitslapen in verhouding tot de rest van de week!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt genoeg uitgeslapen deze week
Weet ik, maar heb sommige dj's er wel langer over zien doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat allemaal in de computer natuurlijk, kwestie van snel typen.
Avond !quote:
Ik blijf hem wel leuk vinden jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond !.
't is mij een beetje een raadsel waarom Novastar - Because de laatste tijd weer wat vaker is te horen. Je zou haast gaan denken dat de plaat opnieuw is uitgebracht. Verder wel een erg fijne plaat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |