quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]geen goede stunt als je net piles aan de kant geschoven hebt
ik probeer t met de MARS mix van Sandstorm te plakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/hosting/fok/sandstorm.jpg
Je moet alleen zelf de datum er op zetten natuurlijk
Kan even duren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij gaat t knippen en plakken niet goed...hij staat nogsteeds op 0%
Jij ook een fijne avond !quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef LennyD het volgende:
mannen/vrouwen nog fijne avond.... tijd om ritje met auto te gaan maken!!! mag best lang ritje worden want deste meer hoor ik van de Staat!!!!
quote:22-23
Queens Of The Stone Age - Little Sister
Mongrel - Hit From The Morning Sun
Kid Cudi vs Crookers - Day N Night
Ladyhawke - My Delirium
Mano Negra - King Kong Five
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go (Haji & Emanuel Remix)
Kyteman - She Blew Like Trumpets
De Staat - Live in de studio (1)
The Killers - Human
Jazzanova - I Can See
Eerste uur is inderdaad vrij matig, maar daarna gaat het toch wel helemaal los. Uur 2 is niet verkeerd, maar het laatste uur gaat echt een knaller wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen de laatste 3 dingen zijn oke
Misschien dat ze die vervangen door een andere plaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alweer Ting Tings. Dat wordt nummer 3 + paar keer via MP3.
Vette plaat heur!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ze die vervangen door een andere plaat.
Ben wel benieuwd naar die remix.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ze die vervangen door een andere plaat.
Ik zie pas net dat het een remix is. Ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die remix.
Laat ze dan maar Kid Crudi vervangen. Was ook al bij EW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |