Daar heb je er 1!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
We lopen hier in het westen dramatisch achter in een hoop dingen![]()
Ik noem maar wat hoor.. technologie, bouwkunde..
Ze bouwen er wel hoge gebouwen en hebben kekke mobieltjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef mirved het volgende:
Japan het land waar de meeste zelfmoorden plaats vinden. Een land waar van je verwacht wordt dat je keihard werkt. Japan het land waar sociale interactie tot een minimum is beperkt.
Gaaf land idd
Vandaar dat als ze in Japan een brug gaan bouwen Nederlandse bedrijven inhuren om zo'n ding te bouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Je kijkt teveel Discovery Channel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Vandaar dat als ze in Japan een brug gaan bouwen Nederlandse bedrijven inhuren om zo'n ding te bouwen.![]()
Jij loopt achter (de feiten aan)
Maar lopen er ook lekkere wijven?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze bouwen er wel hoge gebouwen en hebben kekke mobieltjes
Dat valt toch ook wel weer mee, dat deltanetwerk wordt wereldwijd gewaardeerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Maar daar kun je niet mee bellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:35 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee, dat deltanetwerk wordt wereldwijd gewaardeerd.
Neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maar lopen er ook lekkere wijven?![]()
Met die opmerking schop je 80% van KLB tegen de schenenquote:
Maar wat heeft dat met ict te maken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar zitten ze allemaal te fappen op anime en zulks.
Owja welke mobieltjes komen uit Japan dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |