Chelsea?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef Beschouw het volgende:
Die pop was van zijn dochter. Vernoemd naar een andere Engelse voetbalclub. Was veel in het nieuws toen Pierce trainer was bij City.
Welkom terugquote:
Dit antwoord is goed natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Lee en Park nog uit Zuid-Korea
FC Josti ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit antwoord is goed natuurlijk.
Maar ik had elf mongolen ook goed gekeurd. [ afbeelding ]
quote:
Monkau ?quote:
Hoe heet die biografie an Boskamp. Kan hem nergens vinden namelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef methodmich het volgende:
Gisteren nog een quiz gehad, bij PSV Hermandad in Rotterdam. De voetbaltak van de politie. Was door iemand uitgenodigd. We eindigden als tweede. Wel zuur, we gingen als nummer één de finale in, maar je begon op nul. Verloren op twee punten, waarbij de winnaars een vier punten vraag compleet goed hadden en wij daar maar één punt hadden. Wel mooie prijzen. Biografie van Jan Boskamp, boek over Hellas Verona en 40 euro aan bonnen, plus paraplu van Hermandad.
Nog een aantal ex-profs in de zaal, een complete ronde over Rotterdams voetbal en twee (ex-)jeugdinternationals van Nederland als deelnemers.
Mooi werk fanneke.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef fanneke het volgende:
Deze was zo'n 20 jaar eerder dan Stewart...
[ afbeelding ]
Dan ben ik voorgelogenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef fanneke het volgende:
Deze was zo'n 20 jaar eerder dan Stewart...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |