cversion.ini edittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Beach het volgende:
Ik heb de RC1, hoe installeer ik die over een eerdere versie heen? Build 7000 ofzo.
kun je na het booten nog een custom installatie kiezen ? zo ja, dan kun je misschien je partitie nog verwijderen en opnieuw aanmaken en ntfs formatteren ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef mug89 het volgende:
Ik vandaag die RC1 gedownload, gebrand en in mn pc gestopt.
Nu wil ik m installeren, HDD gekozen, pakte ie niet, gaf melding: setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition.
Format gedaan, partitions verwijderd etc. maar nog steeds die melding.
Ik heb mijn data op een andere partitie maar die mag dus niet leeg. (gebruik maar 1 hdd).
google resultaten geeft aan dat je de hdds die je niet gebruikt moet uitschakelen, maar dat kan bij mij dus niet.
t is een s-ata schijf.
iemand die dit ook heeft? en evt een oplossing? ik wil m graag installeren, want mn xp is nu ook weg
Als de ondersteuning voor 64bit XP hetzelfde is als voor de 64bit Win7 is het aanbod vrij mager. Veel applicaties draaien echter wel op dit OS, maar in 32bit mode. Ik draai zelf xp64bit en het draait super. Driver ondersteuning is goed te noemen, maar bijvoorbeeld een 64bit firewall is moeilijk te vinden. Draai nu ghost firewall en die is goed. Maar het is even zoeken. Verder draaien alle spellen, sommige hebben zelfs een 64bit -versie. Maar google is yourbest friendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef sander-3 het volgende:
Heb net de RC1 ook geinstalleerd, had vandaag een virus op XP, en wilde toen opnieuw installeren, maar heb maar even windows 7 gedownload. Werkt echt geweldig moet ik zeggenIk heb trouwens de 64 bit versie genomen. Weet iemand nog wat programma's die daarop werken? Die het beter doen op 64 dan op 32bit ofzo?
Kan ik er effe mee spelen
geen last van gehad. Beide binnen een uur binnen (tegelijk) via de links uit de eerste post op tweakersquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op tweakers stond een link waarmee je direct kon downloaden bij Microsoft, maar die klapte er de hele tijd uit
Ga vanavond maar even een torrent zoeken. Maar dan loop je weer het risico dat het eenmaal gedownload gewoon de beta blijkt te zijn ofzo.
32 bit heeft de 4Gb limiet en in Windows betekent dit iets van 3,37Gb bruikbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben idd ook wel benieuwd of ik nu zou moeten kiezen voor 32 of 64 bit... Heb een core2duo processor.
Kan 32bit 7 ook omgaan met meer geheugen dan XP ? Of moet je daarvoor sowieso naar 64bit toe?
2^32 = 4gigquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben idd ook wel benieuwd of ik nu zou moeten kiezen voor 32 of 64 bit... Heb een core2duo processor.
Kan 32bit 7 ook omgaan met meer geheugen dan XP ? Of moet je daarvoor sowieso naar 64bit toe?
Kijk, duidelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
2^32 = 4gig
Dat zal altijd zo blijven, SP1 voor vista toont dus ook alleen maar 4GB. Adresseren kan simepl weg gewoon niet, omdat er +-3.2GB te adresseren valt na aftrek van de benodigde systeem-memory. Als je hier nog je videokaart-geheugen vanaf trekt blijft er nog minder over voor je RAM. Wiskundig dus onmogelijk
zal ik straks ff doen voor je.. als ik thuis ben!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand bevestigen of het via WMP delen van media (WMVHD) naar een Xbox 360 nu wel goed werkt met RC1? Met de beta kon je wel sharen alleen als je dan in je Xbox 360 menu een map opende waar een WMVHD bestand in staat dan was deze vaak leeg.... met Vista heb ik daar nooit problemen mee gehad.
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
zal ik straks ff doen voor je.. als ik thuis ben!
heb 7 sinds gister maar dat nog niet geprobeerd.. anders moet ik weer terug naar xp
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat NVIDIA met betere video drivers komt voor Windows 7 want een nieuwe tab openen in Firefox gaat met mijn 8600 GT kaartje lang niet zo soepel als in XP of Vista.
Och jongen, ik weet er meer van dan je denkt. Ik reageer zo omdat het hier gaat om een release candidate.. Dan kunnen er nog fouten en problemen in zitten he. Maarja, het is natuurlijk wel van vitaal belang dat het openen van een tabje in firefox vloeiend gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef magnifor het volgende:
Klinkt raar maar Firefox maakt degelijk wel gebruik van je grafische kaart.
Ik heb ooit Ubuntu gebruikt en met standaard drivers ging tabje openen langzaam terwijl rest van Ubuntu wel vloeiend werkte. Installeer ik de nvidia drivers voor Linux en guess what? Tabje openen ging soepel. Dus ga niet zo reageren waar je geen weet van hebt.
Ben het met je eens. Wat een kinderachtige reactie van die Sander. Je kan ook gewoon normaal volwassen reageren i.p.v. zo uit de hoogte te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het toch ook niet over Windows 7 zelf? Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat Nvidia met betere drivers komt. Een Release Candidate is zo goed als af, dus we mogen nu wel iets kritischer zijn dan tijdens de beta's enzo.
En ja, tabje openen in Firefox is belangrijk aangezien ik 90% van de tijd dat ik achter mijn computer zit aan het browsen ben.
Vistaquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Badabingea het volgende:
Welke drivers moet je nemen btw? Gewoon XP of pakken ze die niet?
Heb je de nieuwste drivers al geprobeerd? Ze zijn pas uitgegeven op de Nvidia website. Ik weet niet of ze al in Windows Update zitten. Je zou het kunnen proberenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het toch ook niet over Windows 7 zelf? Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat Nvidia met betere drivers komt. Een Release Candidate is zo goed als af, dus we mogen nu wel iets kritischer zijn dan tijdens de beta's enzo.
En ja, tabje openen in Firefox is belangrijk aangezien ik 90% van de tijd dat ik achter mijn computer zit aan het browsen ben.
Ach gossiequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Wat een kinderachtige reactie van die Sander. Je kan ook gewoon normaal volwassen reageren i.p.v. zo uit de hoogte te doen.
Ik gebruik zelf alleen IE 8 en daar heb ik geen probleem met tabjes. Ik merk wel als ik geen goede videodrivers heb geinstalleerd dat het scrollen door pagina's heel traag is. Althans bij oudere versies van Windows.
zonde van je 6Gb om niet voor 64 bit te gaan. En 32 bit software draait toch ook op 64 bit windows via wow64 ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik twijfel echt tussen 64bit en 32bit. Mijn systeem is het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Voorheen was de ondersteuning voor 64 bit aardig beroerd toch? Qua software? Maar het lijkt me wel de toekomst...
Iemand een advies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |