Nu nog mkv en dan ben ik blij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
"Also, while the support for video from some digital cameras worked great, we also got feedback about supporting a broader set of devices out of the box. We’ve since added support for Windows Media Player to natively support the .MOV files used to capture video for many common digital cameras. "
![]()
Eindelijk verlost van die iTunes + QuickTime + Apple Update + Apple Bonjour combinatie
Deze versie is toch gewoon net als de andere beta's? Geen groot verschil met de release die MS deed? Want wil wel even een x proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef Cothen het volgende:
Er zijn nieuwe screenshots van Windows 7, build 7057:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: neowin.net
Het zijn voornamelijk bug fixes (meer dan 2000) en aanpassingen op basis van feedback. Geen grote vernieuwingen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Deze versie is toch gewoon net als de andere beta's? Geen groot verschil met de release die MS deed? Want wil wel even een x proberen natuurlijk
yepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
En we krijgen neem ik aan toch gewoon op de public beta (build 7000) de belangrijkste van die dingen via Windows Update binnen
Gaat over het algemeen geheel automatisch. Er zijn op dit moment al heel veel beta drivers beschikbaar voor Windows 7. Je wireless zou out-of-the-box moeten werken en dan haalt Windows 7 via Windows Update drivers binnen die je nog nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zit het met de drivers van Windows 7? Zijn die een beetje makkelijk te verkrijgen? Bijv. voor een Wireless kaartje?
Ik had een wat nieuwer mobo'tje, die gaf toch wat problemen, ethernetkaart, audiocontroller en wat ander spul werkte niet direct. Even 7 op de driver CD bij het mobo naar wat compatibles laten zoeken en het werkt direct. Verder als je idd internet connectie hebt haaltie via WU heel veel moois binnen en werken dingen vrij rapquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zit het met de drivers van Windows 7? Zijn die een beetje makkelijk te verkrijgen? Bijv. voor een Wireless kaartje?
Ja, ik heb ook wel een ethernet ingang op me moederbordje zitten, en die werkt vrijwel altijd wel. Dus ff een dual boot makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had een wat nieuwer mobo'tje, die gaf toch wat problemen, ethernetkaart, audiocontroller en wat ander spul werkte niet direct. Even 7 op de driver CD bij het mobo naar wat compatibles laten zoeken en het werkt direct. Verder als je idd internet connectie hebt haaltie via WU heel veel moois binnen en werken dingen vrij rap
Gebruik vmware of virtual pc om te testen. Geef hem genoeg geheugen en je kan fullscreen toch veel van het OS zien en proberenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil het best proberen maar ik heb een nieuw systeem besteld met 2 raid opstellingen daar in. Ik heb geen zin in gezeik, dus ik denk dat ik maar gewoon afwacht.
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Gebruik vmware of virtual pc om te testen. Geef hem genoeg geheugen en je kan fullscreen toch veel van het OS zien en proberen
Je kon ook quicktime alternative gebruiken. Maar goed, goed om te horen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
"Also, while the support for video from some digital cameras worked great, we also got feedback about supporting a broader set of devices out of the box. We’ve since added support for Windows Media Player to natively support the .MOV files used to capture video for many common digital cameras. "
![]()
Eindelijk verlost van die iTunes + QuickTime + Apple Update + Apple Bonjour combinatie
welke draai je nu? Ik heb de 7068 32 bit en heb aardig wat stabiliteits problemen. internet die vast loopt. bitcomet die vastloopt nero die vast loopt allemaal zonder blauw scherm maar ik ben meestal wel nood gedwongen om de pc te resetten. vooral als ik meerdere dingen tegelijk doe dan trekt ie het niet. Ik heb de 7000 64 bit versie daarvoor geprobeert en die draaide echt als een zonnetje alleen af en toe dat IE het begaf maar dat was niet zo hinderlijk. Ik gebruik nu de 32 bit want de 64 bit ondersteunt geen iso software. in iedergeval de 7000 versie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Wat stabiel zeg voor een betaHopelijk komt die RC1 snel
7000 was dan ook specifiek uitgegeven voor publiekelijk gebruik en enigszins geoptimaliseerd en er zijn zelfs hotfixes voor uitgegeven.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:00 schreef editoor het volgende:
[..]
welke draai je nu? Ik heb de 7068 32 bit en heb aardig wat stabiliteits problemen. internet die vast loopt. bitcomet die vastloopt nero die vast loopt allemaal zonder blauw scherm maar ik ben meestal wel nood gedwongen om de pc te resetten. vooral als ik meerdere dingen tegelijk doe dan trekt ie het niet. Ik heb de 7000 64 bit versie daarvoor geprobeert en die draaide echt als een zonnetje alleen af en toe dat IE het begaf maar dat was niet zo hinderlijk. Ik gebruik nu de 32 bit want de 64 bit ondersteunt geen iso software. in iedergeval de 7000 versie niet.
computer specs:
intel 8400E 3Ghz
4GB geheugen
ati 4870 512MB
quote:According to the Windows 7 Center, the release candidate is scheduled to be publicly released on the last week of May.
Microsoft, apparently accidentally, published information on the release candidate to the web, and quickly took it down. The information stated that it would be available for download in five of the seven supported languages by the beta and that it would expire June 1, 2010.
Ik gebruik nu 7068 64 bit. Nog geen problemen gehad en draait beter dan de 7000 versie. Je kan de 7077 versie proberen? Die zal ook wel weer verbeteringen met zich meebrengen.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:00 schreef editoor het volgende:
[..]
welke draai je nu? Ik heb de 7068 32 bit en heb aardig wat stabiliteits problemen. internet die vast loopt. bitcomet die vastloopt nero die vast loopt allemaal zonder blauw scherm maar ik ben meestal wel nood gedwongen om de pc te resetten. vooral als ik meerdere dingen tegelijk doe dan trekt ie het niet. Ik heb de 7000 64 bit versie daarvoor geprobeert en die draaide echt als een zonnetje alleen af en toe dat IE het begaf maar dat was niet zo hinderlijk. Ik gebruik nu de 32 bit want de 64 bit ondersteunt geen iso software. in iedergeval de 7000 versie niet.
computer specs:
intel 8400E 3Ghz
4GB geheugen
ati 4870 512MB
But If you really want to upgrade to RC from previous Builds of Windows 7, then you need to follow the procedure described by the Windows team on their blog.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Kan zeker niet upgraden van 7000 naar de RC1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |