ik wil je posts best objectief lezen, maar bovenstaande verhelderd wel veelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef Tarabass het volgende:
Dus het_fokschaap, lees de dingen eens objectief (vooral mijn posts) en je zult inzien dat ook ik het een geweldig OS zal gaan vinden. Maar meningen zijn meningen, en een negatief punt maakt niet alles negatief. Wel zijn dat de dingen die besproken worden in dit topic, of je dat nu wilt of niet. Maar als je vindt dat het teveel negativiteit is, kom dan zelf met onderbouwde punten die positief zijn. We kunnen moeilijk 4 topics lang roepen dat het zo snel aanvoelt.
Verbeteringen onder de motorkap en nieuwe technologieën voor developersquote:Op zaterdag 7 februari 2009 06:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat voor een spectaculairs brengt Snow Leopard ten opzichte van Leopard? Niet heel veel als ik me niet vergis, maar daar willen mensen dan wél weer geld voor neerleggen, terwijl dat ook als een update van Leopard beschouwd kan worden.
Tegen die tijd heb je alweer andere beta's of candidate releases. Als hoofd-os zou ik hem niet aanbevelen, en als je niet van plan bent feedback te geven aan MS heeft het helemaal weinig zin. Veel mensen vergeten dat dit os er is om te testen en niet om mee te werkenquote:Op maandag 9 februari 2009 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik wil het wel proberen maar ben bang dat ik aan het eind van de beta (augustus ofzo toch) zit met een niet meer werkend systeem.
Daarom heb ik het juist wel als primair OS.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:41 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je alweer andere beta's of candidate releases. Als hoofd-os zou ik hem niet aanbevelen, en als je niet van plan bent feedback te geven aan MS heeft het helemaal weinig zin. Veel mensen vergeten dat dit os er is om te testen en niet om mee te werken
Dat begrijp ik, en jij staat (bij mij tenminste) ook bekend als iemand die er graag mee bezig is en (vaak) ook weet waar je over praat als het over dit soort zaken gaat. Maar aanbevelen doe ik niet omdat veel mensen denken in de zin van 'gratis os', 'er bij willen horen', 'nieuwsgierig of het draait op mijn ouwe pc'. En over het algemeen komen deze mensen met vragen zoals die waar ik op reageerdequote:Op maandag 9 februari 2009 08:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom heb ik het juist wel als primair OS.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en jij staat (bij mij tenminste) ook bekend als iemand die er graag mee bezig is en (vaak) ook weet waar je over praat als het over dit soort zaken gaat. Maar aanbevelen doe ik niet omdat veel mensen denken in de zin van 'gratis os', 'er bij willen horen', 'nieuwsgierig of het draait op mijn ouwe pc'. En over het algemeen komen deze mensen met vragen zoals die waar ik op reageerde
PowerIso werkt wel goed. Ik kreeg Deamon Tools ook al niet draaiend.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het leuke is wel dat je op deze manier, omdat mensen dingen vragen je toch dieper in je OS gaat duiken dan wanneer je het gewoon gebruikt.
Ik gebruik het wel als motivatie om dingen uit te zoeken athans.
Het enige irritante is dat Deamon Tools nog niet werkt, maar dat komt vanzelf wel.
De taakbalk is even wennen maar dat is altijd zo.
Het startmenu vind ik een hele verbetering tegenover Vista.
Wanneer ik nu naar alle programma's ga is die boomstructuur veel beter als onder Vista.
Wat ik wel grappig vind is dat je echt specifiek kan zeggen welk icoontje je wel en welke niet wilt zien rechtsonder.
Klopt, die gebruik ik nu ook als vervanger.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:25 schreef Abercromby het volgende:
[..]
PowerIso werkt wel goed. Ik kreeg Deamon Tools ook al niet draaiend.
Werkt bij jou de Sidebar met Gadgets wel?
Ik ga hem waarschijnlijk ook niet echt intensief gebruiken, zeker gezien een 19" scherm (geen breedbeeld), maar ik wil het wel graag testen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, die gebruik ik nu ook als vervanger.
Ik gebruik de sidebar eerlijk gezegt niet.
Zal vanmiddag eens kijken als je wilt.
Vind de sidebar handig wanneer ik met een breedbeeld scherm zit, en dat zit ik thuis niet.
I know, maar het werkt dus helemaal niet meer bij mij. De gadgets zijn verdwenen na een reboot en zijn niet meer te activeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Swingding het volgende:
Er is geen echte sitebar meer. Je kunt de gadgets overal op je bureaublad plaatsen. Staat ook ergens in 1 van de linken uit de OP.
Ondertussen scoort hij opeens al hoger, volgens mij werkt dat rating systeem nog niet helemaal correct.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef ImTheBase het volgende:
Bij mij op de laptop heb ik trouwens alleen maar mijn Quadro kaart moeten installeren voor goede performance (laptopvideo2go vista x64 driver). Voor de rest herkende hij alles, mijn wifi-card (ook het goede type), de ambient light sensor in het scherm, perfect![]()
Bij de ratring is wel wat opmerkelijk, mijn processor krijgt gewoon netjes 6.3, maar mijn harde schijf maar 2.0. Ik neem aan dat dat komt doordat ze nu ook SSD-schijven meetellen in die rating? Ik heb gewoo neen 160GB 7200rpm schijfje erin zitten.
Daar heb je natuurlijk al feedback over gegeven?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ondertussen scoort hij opeens al hoger, volgens mij werkt dat rating systeem nog niet helemaal correct.
Nee, ik heb dat ding gedisabledquote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk al feedback over gegeven?
Ik heb het nog niet geprobeerd, weet iemand hoe lang die trial licentie keys blijven werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
lijkt me een goede aanvulling op vervanging van Vista
MS zegt augustus, maar waarschijnlijk (mag het eigenlijk niet zeggen) blijven ze wel langer werken. In de tussentijd zijn er natuurlijk alweer nieuwe versies uit, zij het nieuwe beta's zij het een candidate release. Dit is overigens pas 100x gezegd in dit topic, dus begrijpelijk dat je er overheen leestquote:Op maandag 9 februari 2009 14:29 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, weet iemand hoe lang die trial licentie keys blijven werken?
Wat ik erg vet vind is het verslepen van vensters. Trek je het venster tot bovenaan is maximaliseren, trek je hem weg uit maximaliseren is normale modus. En schud eens met een venster in normale modus!?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ding gedisabledZal het ff doen
Overigens kudo's voor het windows audio systeem weer! In vista was het al toppie, maar nu kan je zelfs live je audio output device selecteren, zonder dat je een liedje opnieuw moet starten. Dus als een nummer speelt en je hebt per ongeluk de verkeerde device op standaard en hij speelt via dat, kan je live een ander selecteren en hij switched direct
Ik vind Winkey+Shift+ pijl links/rechts wel een zeer goede functie.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat ik erg vet vind is het verslepen van vensters. Trek je het venster tot bovenaan is maximaliseren, trek je hem weg uit maximaliseren is normale modus. En schud eens met een venster in normale modus!?
Staat Wireless Zero Configuration wel aan?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
Nog steeds wordt de wifi van de laptop niet herkend in Windows 7. Ben nu zelf aan het experimenteren met drivers van Windows XP/Vista om toch draadloos aan de gang te krijgen, zodat ik ook de laptop kan gebruiken waarvoor 't eigenlijk bedoeld is
Ik lees dit net voor het eerstquote:Op maandag 9 februari 2009 14:35 schreef Tarabass het volgende:
[..]
MS zegt augustus, maar waarschijnlijk (mag het eigenlijk niet zeggen) blijven ze wel langer werken. In de tussentijd zijn er natuurlijk alweer nieuwe versies uit, zij het nieuwe beta's zij het een candidate release. Dit is overigens pas 100x gezegd in dit topic, dus begrijpelijk dat je er overheen leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |