Ik dacht dat deze automatisch werden geinstaleerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je überhaupt videodrivers geïnstalleerd? Lijkt me niet zo te zien...
Volgens mij moet dat ook automatisch gebeuren, tenminste dat gebeurde bij mij wel. Check anders Windows Update even.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze automatisch werden geinstaleerd![]()
Snel ff downloaden dan(ja sorry, heb maar 2 jaar ICT gedaan.. maar ben meer een Autofreak dan PC's)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook automatisch gebeuren, tenminste dat gebeurde bij mij wel. Check anders Windows Update even.
Je kunt Aero en de doorzichtigheid gewoon inschakelen hoor... Maar heb je niet de RC dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is al geupdate.. maarja, doe ik het maar met een nieuwere (beta)
Jawel..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt Aero en de doorzichtigheid gewoon inschakelen hoor... Maar heb je niet de RC dan?
Wil je mijn DVD Lenen..??quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Mijn setup blijft hangen, aan het begin al.32 bit versie gedownload via microsoft.com.. Gebrand met 6x
Kutzooi
Probeer hem eens wat langzamer te branden. Snel branden wil nog wel eens voor leesfouten zorgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Mijn setup blijft hangen, aan het begin al.32 bit versie gedownload via microsoft.com.. Gebrand met 6x
Kutzooi
Raar dat hij niet aan staat bij jou. Mijn video kaart is minder goed en bij mij staat hij standaard aan.quote:
6x is al bijna het laagste. En bootcd's van Vista brand ik gewoon zo en die doen het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probeer hem eens wat langzamer te branden. Snel branden wil nog wel eens voor leesfouten zorgen
er wordt vaak geadviseerd om bij leesproblemen te branden op 2x en niet sneller.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
6x is al bijna het laagste. En bootcd's van Vista brand ik gewoon zo en die doen het wel.
Heb hem inmiddels gedownload. Ga hem volgende week installeren. Ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de hoeveelheid geheugen. Zonde als je maar de helft gebruikt imo. Hopelijk vind je het prettig werken, ik inmiddels wel. Gewoon proberen joh!
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Slappy het volgende:
Mooi in die tijd is Windows 7 officieel wel uit mag ik hopen?
Thanks. Heb gister zelf ook RC1 geinstalleerd en het werkt iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hier werkt t hoor1 film niet, maar dat ligt denk ik niet zozeer aan windows 7, want het zijn allemaal WMVHD, en de rest deed het gewoon
Na een Videokaart update (met die beta update) doet hij het wel weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Raar dat hij niet aan staat bij jou. Mijn video kaart is minder goed en bij mij staat hij standaard aan.
Heb je al gekeken bij Personalize > Window Color? Daar moet Transparency aangevinkt zijn.
Mocht het niet lukken, dan kan je altijd nog dit proberen:
http://www.thinktechno.com/2009/01/13/enable-aero-in-windows-7/
Windows 7 heeft een kleinere memory footprint en andere snelheids optimalisaties dus ik zou zeggen ja, flink verschilquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef .Martijn het volgende:
Even een kort (n00b) vraagje hoor:
Op m'n MacBook heb ik onder Bootcamp Windows Vista draaien. Opzich draait dit prima, maar zal Windows 7 nou sneller & soepeler lopen als Vista? Of is het verschil erg minimaal?Alvast bedankt voor de reacties
Met 6gb voor 64bits gaan. Zonde van je geheugen anders!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik twijfel echt tussen 64bit en 32bit. Mijn systeem is het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Voorheen was de ondersteuning voor 64 bit aardig beroerd toch? Qua software? Maar het lijkt me wel de toekomst...
Iemand een advies?
Oké, hoopvolquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met 6gb voor 64bits gaan. Zonde van je geheugen anders!
Ik ben sinds een week over op vista X64 en behalve dat mijn geheugen (4gb) nu allemaal gebruikt kan worden voelt het geheel ook wat soepeler lopend aan.
Qua ondersteuning moet je vooral kijken of je drivers allemaal 64bits te krijgen en ik moest een 64 bits daemon tools downloaden maar verder draait alles gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |