SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopiëer de links in Internet Explorer.
Aangezien je geen activatiekey krijgt met deze methode, kan je één van deze activatiekeys gebruik om te activeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht geen van beide methoden baat hebben, dan kan je altijd nog de Beta verkrijgen via het bittorrent netwerk of nieuwsgroepen. Dit is natuurlijk volledig op eigen risico, maar de juist versies zwerven er wel rond. Je kan een activatiekey van hierboven gebruiken om te activeren. Volgens Microsoft is de Beta geldig tot en met augustus. Installeren: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze links bevatten nuttige informatie voor als je wat meer wil weten over Windows 7:http://blogs.msdn.com/tim(...)ndows-7-secrets.aspx (erg nuttig) http://www.pcpro.co.uk/fe(...)es-of-windows-7.html (erg nuttig) http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dock http://gizmodo.com/506966(...)ideo-and-impressions http://gizmodo.com/507021(...)s-7-will-smash-vista http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=106237&pn=1 http://www.sevenforums.com/ http://www.optelsom.nl/windows-7-de-leukste-nieuwe-features.html http://tweakers.net/revie(...)een-eerste-blik.html
De OP is hier terug te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarabass op 06-02-2009 21:06:52 ]![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef Rejected het volgende:
ik heb nu XP SP3 op mijn AMD3500+ met 2 GB Ram.
Is het verstandig omWindows 7 erop te doen?Te langzaam systeem?quote:![]()
Moet opzich goed draaien. Je voldoet in ieder geval ruim aan de minimale eisen.
Windows 7 draait zelfs nog goed op matige netbooks.
Probeer het gewoon met een dual boot![]()
![]()
Vergeten, en donequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Oh, TS, kan je even de link naar het vorige topic in de OP zetten? Zet ik hem wel in de wiki![]()
![]()
Als je niet in staat bent zelf te onderzoeken wat de minimale eisen zijn, en je hem hoogstwaarschijnlijk als hoofd-os wilt draaien, snap ik niet wat het toe zou kunnen voegen een beta (lees testversie, en dus gemaakt om feedback te geven aan MS) te draaienquote:![]()
![]()
wat voor intensieve testen heb je gedaan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Tarabass het volgende:
Persoonlijk niet. In het begin wel, maar na ik echt wat intensieve testen hebt gedaan zijn er geen noemenswaardige veranderingen.gelukkig kun je dan gewoon linux gebruikenquote:Dan ga ik wel uit van het feit dat Windows7 een nieuw os is, en geen update van Vista. Als sp2 voor Vista zou het echt een verbetering zijn, en Vista maken wat het zou moeten zijn. Als OS zou ik er nog geen dubbeltje voor neer willen leggen..![]()
Wat voor een spectaculairs brengt Snow Leopard ten opzichte van Leopard? Niet heel veel als ik me niet vergis, maar daar willen mensen dan wél weer geld voor neerleggen, terwijl dat ook als een update van Leopard beschouwd kan worden.![]()
Het is applequote:Op zaterdag 7 februari 2009 06:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat voor een spectaculairs brengt Snow Leopard ten opzichte van Leopard? Niet heel veel als ik me niet vergis, maar daar willen mensen dan wél weer geld voor neerleggen, terwijl dat ook als een update van Leopard beschouwd kan worden.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ik heb veel benchmarks gedraaid, veel testen op verschillende pc's (van singlecore tot quadcore) gedaan, en er continu met een stopwatch bij gezeten om het gevoel uit te schakelen. Dat gevoel wat zei dat het veel sneller zou zijn. Daarom roep ik al vanaf het begin dat de verschillen helemaal niet zo groot zijn. Het installeren zou bijvoorbeeld zoveel sneller gaan dan Vista, wat onzin is. En hoe kan je dat zeggen zonder dat er vele checks niet uitgevoerd hoeven te worden (validatie), en veel software niet geïnstalleerd wordt? De UAC zou veel beter zijn, mwa je kunt het makkelijker uitschakelen/knijpen. MS doet het zelfs af als een ontwerpfout. Het grootste verschil is dat Windows7 op veel lichtere pc's kan draaien. Misschien zelfs wel lichter dan XP in sommige gevallen. Het is dus lichter en start sneller op (4, soms 5 sec.), al hebben velen natuurlijk een kale installatie zonder de vele softwarepakketten die eruit gehaald zijn, maar dat valt nu nog maar te bezien. XP is ook retesnel na een schone installatie. De ondersteuning van quadcore's is veel beter. Hier zit de grootste winst voor mij. Hij lijkt dit veel beter te ondersteunen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:59 schreef het_fokschaap het volgende:wat voor intensieve testen heb je gedaan ?
Wat mij opvalt is dat voor de looks&feels beter aanvoelen, maar dat de benchmarks wat anders uitwijzen. Goed natuurlijk, want dat is waar de meeste mensen zich op berusten als het gaat om het vormen van een mening. De fouten die in Vista zaten zijn er voor een groot deel uitgehaald, en moet ik zeggen er juist ingestopt (driver)? Mensen hebben ondertussen hun pc geupgrade omdat Vista het niet aankon, mensen hebben dus nauwelijks gelijkwaardig materiaal, wat het sowieso al sneller doet maken. Al met al een prachtig OS geworden, en mijn posts moet je goed en objectief doorlezen, en zeker een waardige opvolger van XP. Maar een waardige opvolger van Vista, nee. Het is wat Vista had moeten zijn, en in principe een kernel update. Maak er een SP van en het zou zijn beoordelingen veel positiever maken.Ik ben dotnet-ontwikkelaar, werk voor een gold-partner en ben beta-tester voor MS. Denk niet dat dit dus een optie is. Neemt niet weg dat je gewoon je ongezoutte mening over een product mag geven natuurlijk. Wat je de laatste tijd ziet gebeuren is dat als je commentaar op een product hebt, je gewezen wordt op andere producten. "Ik vind Vista maar traag". "Dan ga je toch weer terug naar XP"? "Ik heb eens objectief gekeken naar de verschillen/verbeteringen van Windows tenopzichte van Vista, en kom tot de conclusie dat het helemaal niet zo positief is als dat het klapvee doet lijken". "Dan ga je toch linux draaien"?quote:gelukkig kun je dan gewoon linux gebruiken
Ik vind Windows7 beter dan Vista. Dat staat buiten kijf. Die verbetering zit vooral in de look&feels. Benchmarks tonen significant kleine verschillen aan. Wel belangrijke verschillen, maar niet zo groot als dat men roept. Ik vermoed dan ook dat er onder water helemaal niet zoveel veranderd is aan de kernel. Als een SP zou hij iig imo veel positiever beoordeeld worden dan als een compleet nieuw OS. Iets wat natuurlijk puur marketing is om de slechte naam van Vista weg te poetsen. Daarbij, toen Vista net uitgebracht werd was het verboden om daar objectief commentaar op te geven. Het zag er zo mooi uit en zo. Het duurde dan ook even voordat het klapvee achter de objectieve testers gingen staan, en dat in veel gevallen je je gelijk kon halen alhoewel dat wel het laatste is waar je op zit te wachten. Die omslag kwam vooral omdat pietje zijn camera het niet meer deed, of jantje zijn software het niet meer deed. Problemen die er nu nog steeds zijn (TMP, Biometric, BT). Nu MS het zelf zegt (quote: "Vista is een tussen-OS"; "Vista is geflopt en heeft een slechte naam") mag en gaat iedereen het zeggen. Zelfs mensen die nog nooit Vista gedraaid hebben en/of doorgezet hebben, of mensen die wisten dat de driveronsteuning niet bij MS lag maar bij de hardware-fabrikant.
Dus het_fokschaap, lees de dingen eens objectief (vooral mijn posts) en je zult inzien dat ook ik het een geweldig OS zal gaan vinden. Maar meningen zijn meningen, en een negatief punt maakt niet alles negatief. Wel zijn dat de dingen die besproken worden in dit topic, of je dat nu wilt of niet. Maar als je vindt dat het teveel negativiteit is, kom dan zelf met onderbouwde punten die positief zijn. We kunnen moeilijk 4 topics lang roepen dat het zo snel aanvoelt.![]()
Sodeju. Gister een gezeik gehad met een defecte Windows Vista, met moeite nog mijn data terug kunnen krijgen (thanks to de vista installation disc... 1 klik en het was gerepareerd, terwijl geen één andere tool er tegenop kon). Toen toch maar eens windows 7 gaan installeren en het overtreft al mijn verwachtingen! Supersnel, intuïtief en licht. Werkt heerlijk![]()
![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Zo, eindelijk Windows 7 aan de praat.
Moest wel een stuk of 10 unknown devices installeren, maar met de Vista driver ging dat perfect.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Bij mij op de laptop heb ik trouwens alleen maar mijn Quadro kaart moeten installeren voor goede performance (laptopvideo2go vista x64 driver). Voor de rest herkende hij alles, mijn wifi-card (ook het goede type), de ambient light sensor in het scherm, perfect![]()
Bij de ratring is wel wat opmerkelijk, mijn processor krijgt gewoon netjes 6.3, maar mijn harde schijf maar 2.0. Ik neem aan dat dat komt doordat ze nu ook SSD-schijven meetellen in die rating? Ik heb gewoo neen 160GB 7200rpm schijfje erin zitten.![]()
![]()
Het heeft er geloof ik wel mee te maken dat er nieuwe testmethoden toegevoegd zijn. Maar ik vind 2.0 alsnog absurd laag, want ik haal 5.2 met een 5400rpm schijfquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef ImTheBase het volgende:
Bij mij op de laptop heb ik trouwens alleen maar mijn Quadro kaart moeten installeren voor goede performance (laptopvideo2go vista x64 driver). Voor de rest herkende hij alles, mijn wifi-card (ook het goede type), de ambient light sensor in het scherm, perfect![]()
Bij de ratring is wel wat opmerkelijk, mijn processor krijgt gewoon netjes 6.3, maar mijn harde schijf maar 2.0. Ik neem aan dat dat komt doordat ze nu ook SSD-schijven meetellen in die rating? Ik heb gewoo neen 160GB 7200rpm schijfje erin zitten.Het is trouwens wel een bekend probleem hoor.
![]()
Je hebt je moederbord drivers wel geïnstalleerd? Want het zou best kunnen dat je je chipsetdriver nog niet goed hebt draaienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef ImTheBase het volgende:
Bij de ratring is wel wat opmerkelijk, mijn processor krijgt gewoon netjes 6.3, maar mijn harde schijf maar 2.0. Ik neem aan dat dat komt doordat ze nu ook SSD-schijven meetellen in die rating? Ik heb gewoo neen 160GB 7200rpm schijfje erin zitten.![]()
![]()
Klopt, nog niet gedaan. Ik dacht van ach, zit wel goed, dikke performance, alles draait supersnel. Ik kan Word, Office, Excel én Powerpoint allemaal tegelijk in minder dan 3 seconden starten
Ik ga even aan de slag met de drivers downloaden, Dell enzo, huge drivers.
Edit // Kan dus niet geïnstalleerd worden, foutmelding dat de drivers dit OS niet ondersteund.Maar ach, meeste dingen worden toch al correct herkend door windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |