Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef kratovsk het volgende:
Blijf bij Dennis, alhoewel er vandaag weinig gemold hoefde/kon worden.
Of op Dennis, want niemand heeft hem 'gezien', omdat niemand hem blijkbaar verdacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal zijn deze stukjes altijd nutteloos, maar dit zou eventueel op Viv () of Rick kunnen duiden...
Zo'n vraag is natuurlijk prima om de kijkers en deelnemers op het verkeerd been te zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Toch heb ik wel steeds het idee dat Jon aan het acteren is. Er zit iets neppigs over 'm ofzo. Maar Anniek is wel verdacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, Marc-Marie Huijbregts leek me ook te sullig om tot de finale te blijven, maar die was het ook niet.
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Lees wat posts terug, dan zal je zien dat het Dennis 100% zeker niet is. Hij was geen optie bij die quiz en daarnaast haalt hij veels te veel geld binnen, weet je hoe goed hij bezig is?
Voor mij maakt dat hem juist verdacht. Hij is zo fanatiek en probeert zoveel opdrachten te sturen met zijn enthousiasme... als iedereen maar denkt dat je dat doet omdat je de mol niet bent, dan kun je de groep dus met je meetrekken om geld te verspelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat Dennis het is, die is veels te fanatiek
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef banananasi het volgende:
Inderdaad, Dennis is te veel met de opdrachten bezig. Ik zit nog steeds op Rick, hoewel ik Viv nu ook verdachter begin te vinden
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Mijn mol zit nog in het spel (Rick), maar mijn reserve-mol (Viv) begint toch ook verdachter te worden!
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef happyme28 het volgende:
Waarom zou Jon zo hard rennen om die opdracht te halen met die foto's. Hij had gewoon bij Anniek kunnen blijven om te laat te komen.
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal ditquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk. Voor hetzelfde geld kreeg Anniek dezelfde vraag minus de optie als eerste, maar plus als vierde, etc. En zo duidelijk een kandidaat uitsluiten, dat doen ze echt niet.
[..]
Voor mij maakt dat hem juist verdacht. Hij is zo fanatiek en probeert zoveel opdrachten te sturen met zijn enthousiasme... als iedereen maar denkt dat je dat doet omdat je de mol niet bent, dan kun je de groep dus met je meetrekken om geld te verspelen.
Dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal dit
Net als de theorie dat Dennis de mol wel niet zal zijn dan. Dat geven ze echt niet zo makkelijk weg, tenzij hij de mol wel is. Dan maakt het toch niet uit wat hij invult!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar Jon was als derde op die kar en hij kreeg als optie toch als derde? Dennis was als vierde... slaat kant noch wal dit
Juist die personen die weinig verdacht zijn , zijn vaak de mol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Flem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Dennis kunnen verdenken, heb hem werkelijk waar nog nooit iets zien doen wat ook maar op een Molactie zou kunnen lijken.
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?
Bovendien heeft hij niet echt (ok, misschien een beetje, maar niet alle) invloed op wat de anderen doen, hij kan er niet echt voor zorgen dat ze géén geld binnenhalen (uizonderingen daargelaten)...
Daar heb je dan ook weer gelijk in. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo bijgehouden hoeveel iedereen op heeft gehaald, maar het leek in elk geval wel zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....
Heeft hij echt zoveel binnengehaald dan? Ja, vorige week, maar dat kan ook onbedoeld zijn geweest. Net gemist worden door zo'n schutter, terwijl je toch echt geraakt wilde worden als mol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ie dan zoveel geld binnen halen?
Bovendien heeft hij niet echt (ok, misschien een beetje, maar niet alle) invloed op wat de anderen doen, hij kan er niet echt voor zorgen dat ze géén geld binnenhalen (uizonderingen daargelaten)...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Flem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Dennis kunnen verdenken, heb hem werkelijk waar nog nooit iets zien doen wat ook maar op een Molactie zou kunnen lijken.
Precies, hij heeft volgens mij echt niet meer of minder binnengehaald dan anderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Omdat ie zo fanatiek is lijkt het alsof ie veel geld heeft binnengehaald, maar volgens mij valt dat flink tegen als je het optelt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |