yes thats possible, if that turns you onquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dus als ik zondag naar de sauna ga kan ik me schraal laten neuken door een berg beren?
ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Weeknie. Komen daar zoveel beren normaal dan?
wanneer moet je vliegen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
Moet nog inpakken voor Nederland. Altijd op het laatste moment
toch alleen maar om met zijn broetje naar Pussy Cat Dolls te gaan en om MisterO aan de haak te slaan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
kom je weer terug naar de Nederlanden ja?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik NET mijn jas aan gaan doen, belt ie op dat ie nog steeds op de uni zit en het morgen af moet zijn (omdat ie morgen teruggaat naar Portugal) en hij dus de bios moet cancellen.
Misschien als ie op tijd klaar is dat we nog wat gaan drinken, want (zoals hij zei) "My eyes haven;t seen a blonde beauty in a while and they need yours".Slijmbal
![]()
We shall see. En anders vraagt ie om een raincheck van 3 mnd want dan is ie weer in NL.
Portugezen en niet op komen dagen
quote:
jij zit ook nog in het ochtend bioritme ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
lees ik een keer terug en zie ik dit
[..]
[..]
ik lees noooooit meer terug
![]()
Goedemorgen trouwens
Whehe, de enige reden dat ik die post plaatste!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
lees ik een keer terug en zie ik dit
[..]
[..]
ik lees noooooit meer terug
![]()
Goedemorgen trouwens
ik vlieg vanaaf ja,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer moet je vliegen ?
en doe je dat met de blauwe zwaan ?
ja, voor een paar dagen. En daarna ga ik naar Zaragoza toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
kom je weer terug naar de Nederlanden ja?
Ik denk dat ik hem nog een beetje moet laten inwerken, nog een keertje kijken en dat ik er dan een goede mening over kan hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vertel straks eens of het echt camp is ?
Euh. Nee ik ben met mijn broertje. Dus nee ik ben dan heteroquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch alleen maar om met zijn broetje naar Pussy Cat Dolls te gaan en om MisterO aan de haak te slaan ?![]()
Oh ja, en hij zal vast ook wel even op het hoofdkantoor van Jamin moeten zijn
Niemand kan er weerstand aan MisterO biedenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Euh. Nee ik ben met mijn broertje. Dus nee ik ben dan hetero
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
platinum elite plus ?
netjes voor het gordijn ?
hoeveel huisjes heb je al op het schap staan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
business class, want ik heb lange benen. And i don't do coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |