beetje creativiteit sjaakie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
Aah...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp is
Weer een kink in de kabel ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik het idee dat de voorstelling Over Liefde en Haat vervloekt is
Och arm tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
gatver een van de boys waar we altijd mee uitgaan heeft een mail gestuurd naar mij dat ie verliefd is .... en ja ik ben het slachtoffer.
We gaan nu niet uit, blijven bij Pedro thuis, om hem niet te zien![]()
dat jonge schuchtere meisje dat op het toneel zo opbloeide ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
je gaat er inderdaad haast van denken dat er van boven geen zegen op mag rusten, zoals ze niet WILLEN dat je het in een klooster uitvoertquote:
Hmm, omdat?quote:
teveel diepgang voor dit topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, omdat?
Mja, gaat prima eigenlijk. Heb m;'n eerste week bij m'n nieuwe baas er op zitten. En het ziet er goed uit tot nu toe.
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
teveel diepgang voor dit topic
Toppie! t bevalt jullie beide dus
Da's goed om te horen!
Doorgaan, vooral doorgaan..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoop.
koreografie euh een achtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
Doorgaan, vooral doorgaan..
dat zou euh.. dinges.. zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |