Ik mag niet klagenquote:
dan is het wel handig jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geledenquote:
2 weken to be exact.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geleden
Ik hoef ook niemand te overtuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Cairon het volgende:dat gelooft niemand. Probeer op z'n minst geloofwaardig een leugentje te vertellen.
dat jullie ook steeds weer gewoon toehappen he....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand te overtuigen.
Ik weet zelf wel wat waar is. I don;t care if you believe it
(en de keer daarvoor was half december... zie street wan!)
Awwquote:
Je hebt gelijk, het was 13 dagen geleden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:48 schreef Cairon het volgende:
zie street wan vood not doe zet, hie ist street
Twee weken geleden, ik heb mijn chatlogs gecheckt, en het zit er toch echt niet in dat jij van je jeuk bent afgeholpen.
Je bent ziekquote:Tussen de zevende en de achtste van december 2008 heb je tijd gehad om van bil te gaan volgens mijn chatlogs.
Wat zit je nou were debiel te doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
sinds ik weet dat jij niet van bil gaat!
quote:
Xiancewatiser?quote:
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |