Dutchie... nog een paar daagjes!!!
Wou dat het bij mij al zover was.
Jammer dat je geen foto's wilt plaatsen, maar ook te begrijpen. Hoop dat je wel iets van je kleding wil plaatsen, mag zonder hoofd. Ben daar altijd wel erg benieuwd naar!
quote:Ik zal eens kijken hoe ik dat ga doen, tis iig een idee.
Op maandag 03 juni 2002 19:05 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat je geen foto's wilt plaatsen, maar ook te begrijpen. Hoop dat je wel iets van je kleding wil plaatsen, mag zonder hoofd. Ben daar altijd wel erg benieuwd naar!
Gister is de ambtenaar van de burgerlijke stand geweest. Het vriendje dacht geheel onschuldig te vragen hoe vaak je nou nee mocht zeggen. We hadden nl. laatst dat stukje van Herman Finkers weer eens gehoord ('toefje op de kop, struikje in de hand, beetje achter de ellebogen, niet al te snugger, nou...
) en vroegen ons af wat er dan zou gebeuren.
Allereerst kreeg hij van mij natuurlijk een waarschuwende blik, zo van; doe dat nou niet! Maar de ambtenaar gaf hem het gevoel als hij in de hoek moest staan.
'Daar maak je geen grapjes over. Dan toon je geen respect voor de bruid en de andere aanwezigen.'
Gut, wat zat meneer ineens ongemakkelijk heen en weer te schuiven op zijn stoel. ![]()
't Wordt helemaal niet zulk mooi weer donderdag
. Nou ja, het zij zo.
quote:Wedden dat het donderdag straalt!!!
Op dinsdag 04 juni 2002 09:25 schreef dutchie het volgende:'t Wordt helemaal niet zulk mooi weer donderdag. Nou ja, het zij zo.
Dutchie en hubbie... bij deze wens ik jullie een fantastische dag. Probeer hem niet alleen in een roes te beleven maar echt bewust mee te maken. Dit maak je maar 1 keer mee!
Geniet ervan en zet samen deze stap naar jullie toekomst!
quote:Dank je wel
Op dinsdag 04 juni 2002 10:35 schreef Kleintje het volgende:[..]
Wedden dat het donderdag straalt!!!
Ik denk toch echt dat het geluk van jullie gezichten afstraalt.Dutchie en hubbie... bij deze wens ik jullie een fantastische dag. Probeer hem niet alleen in een roes te beleven maar echt bewust mee te maken. Dit maak je maar 1 keer mee!
Geniet ervan en zet samen deze stap naar jullie toekomst!
Ondertussen kan ik weer wat vorderingen melden: 19 juli gaan EW en ik in ondertrouw, we moeten alleen, omdat EW alleen de Italiaanse nationaliteit heeft (ze trouwt met me om m'n nationaliteit, ik weet het) nog wat papiertjes daarvoor regelen maar da's zo gepiept als het goed is.
en vraag of iemand een foto van je maakt zonder hoofd
Heel veel plezier morgen en maak er een mooie dag van!
een foto van je jurk zou ik toch wel heeeeeeel graag willen zien hoor!!
Ondanks dat 't weer nog niet echt mee lijkt te gaan werken wil ik je wel een geweldige dag toewensen voor morgen!
En ik wil ET en Swets nog even heel veel sterkte wensen,
als ik iets voor jullie kan doen...
*nerveus op de klok kijkt*
* dutchie tikt met haar nieuwe kunstnagels zenuwachtig op het buro
Stress? Nee hoor, helemaal geen last van!
* dutchie valt een koud rilling langs haar rug glijden
Ggggggaat bbbbest goed....
* dutchie neemt een flinke slok bier en relaxed een beetje ![]()
Dag allemaal!
etc.
quote:Dutchie-meis,
Op woensdag 05 juni 2002 20:19 schreef dutchie het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Jullie zijn schatjes!*nerveus op de klok kijkt*
* dutchie tikt met haar nieuwe kunstnagels zenuwachtig op het buro
Stress? Nee hoor, helemaal geen last van!
* dutchie valt een koud rilling langs haar rug glijden
Ggggggaat bbbbest goed....
* dutchie neemt een flinke slok bier en relaxed een beetjeDag allemaal!
![]()
![]()
etc.
een heel fijne dag gewenst morgen! ![]()
Liefs
Duch
Heel veel plezier en geluk
quote:*happy zingt*
Op vrijdag 07 juni 2002 12:48 schreef Bolletje... het volgende:
De band op t feest vonden Yvonne en ik ook erg leuk,we hebben heerlijk gedanst,al kwamen wij iets eerder los dan de rest van de gasten
Het was een hele mooie dag, en we hebben foto's, we moeten alleen ff de gezichten zien weg te moffelen
Getverpielekes, ik loop nog helemaal op roosjes jongens. Wat was het fantastisch! ![]()
Zenuwen? Ja! Toen het (inmiddels gepromoveerde
) mannetje en de fotograaf er nog steeds niet waren. Toen de deurbel uiteindelijk ging, toen het mannetje mij zag, tijdens het terugkomen van de foto's en de daggasten er al waren (we waren natuurlijk zelf te laat op ons eigen feestje
) en wij aankwamen, tijdens het aankomen bij het gemeentehuis, tijdens het officiele ja-woord. Daarna was het klaar.
Emotioneel? Enorm! Bij binnenkomst trouwzaal en onze muziek te horen. Tijdens het gedicht van Dolfie Jansen, tijdens de toespraak over mijn vader. Tijdens het feliciteren door de beste vriend van mijn vader. Maar dutchie hep zich groot gehouden! Zelfs (toen nog) het vriendje had het soms even moeilijk. Daarna was het klaar.
We zijn enorm trots op ons oudste neefje, zoals hij zo lief naast het mannetje bleef zitten en vervolgens de ringen aandroeg. Hij heeft ook de dag van zijn leven gehad, ging pas (op eigen verzoek) om 11.00 naar huis. En hij is 5.
Toen hij te horen kreeg dat de muziek nog gewoon doorging, gaf hij de moed op. Hij hield het niet meer vol en is opgehaald door de oppas.
De middelste dacht dat het in het gemeentehuis over hem ging.
Hij was zo grappig!
We zijn tot ieders verbazing na het dankwoordje na twaalven er ineens vandoor gegaan en lekker naar een landelijk hotelletje afgereisd. Daar hebben we de huwelijksnacht doorgebracht. (voor die man uit het Oosten; ja het was iets om nooit te vergeten. Dat alleen al is reden genoeg om die mooie blonde vriendin van je ten huwelijk te vragen.
)
God, wat hebben we genoten, alles was perfect! Bollie en Yvonne, geweldig dat jullie er waren. ![]()
Jammer, dat we jullie zo weinig gesproken hebben en dat jullie weer op tijd weg moesten. Maar geweldige verrassing dat Iefie erbij was (stiekum gehoopt).
![]()
Och, er is zoveel te vertellen, maar ik krijg het er even niet uit. Maar voor alle toekomstige bruidjes en bruidegommetjes, het is idd de mooiste dag van je leven.
Ik dacht dat ik niet meer van het mannetje kon houden dan ik al deed, maar ik barstte donderdag gewoon bijna van de verliefdheid. En het ebt maar niet weg! Ik zou zo graag weer iets kunnen eten! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 08-06-2002 12:43]
Van harte... nu ben je echt getrouwd.
Klinkt echt alsof je daggie op en top was!
(edit: Ehm... ik ben het.... Kleintje! Zit op de pc van mijn lief en dacht er niet over na om zelf in te loggen!) ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Zuurtje op 08-06-2002 14:38]
quote:ben trouwens benieuwd wat Dutchie van ons kaartje vond
Op zaterdag 08 juni 2002 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:![]()
Van harte Dutchie!!!!!!
(wat klinkt het mooi!)
Bol, doe de jurk eens iets beter beschrijven
Oke voor Tink en overige nieuwschierigen:
Nou de top was een soort corset, in het wit,en dan helemaal bewerkt,
en daaronder een gladde glimmende lange iets wijd uitlopende rok, ook wit natuurlijk, verder had ze een mooie stola erbij om haar schouders.Heel simpel, en doch zo mooi!
En goed om in te dansen overigens, want dat was wel de bedoeling van die te gekke band! ![]()
En oow wat zat het weer mee!
Ik wil nog even zeggen dat t neefje mijn hart echt gestolen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |