quote:Dat is hier (Australië) ook het geval. Ik vind het zelf niet zo geslaagd - alsof het een kinderpartijtje betreft. Verder wordt het huwelijk ook wat meer glamorous en dramatisch aangekleed. (Hoeft voor mij ook niet zo nodig)
Op woensdag 24 april 2002 22:25 schreef Karin het volgende:
Wat ik heel grappig vind is dat we de uitnodiging kregen uit de naam van de vader "mr & mrs. ....... request the honour of your presence at the wedding banquet of their daughter ......".
Aangezien ik een een Australische vent aan de haak geslagen heb, staat nu dus al vast dat het trouwgebeuren een geheel Nederlandse aangelegenheid gaat worden!

quote:You are entering a restricted area
Op donderdag 25 april 2002 22:26 schreef Rtificial het volgende:
Oeps... heb ik het nou verraden? Welke datum trouw je eigenlijk? Kom ik nog even meeborrelen

quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:35 schreef E.T. het volgende:[..]
You are entering a restricted area

quote:*wijsvinger zwaait* Nee je gaat je gewoon gedragen
Op vrijdag 26 april 2002 12:38 schreef Rtificial het volgende:
Hmmmz, zijn er hier nog hackers? ik MOET en ZAL die restricted area binnendringen

quote:Kan op je eigen bruiloft.
Op vrijdag 26 april 2002 12:41 schreef Rtificial het volgende:
Nououhouou!!! Ik wil weer eens ongenadig dronken worden
En nu weer back on topic 

En toen... zomaar... een gewone kledingwinkel.. midden in de stad..
verkocht!
en aangezien wij niet aan 't traditionele 'elkaar-niet-zien' doen.. Mag Swets morgen mee, en dan zeggen welke van de drie hij 't mooist/leukst/whatever vindt (ik.. muts, kon niet kiezen vanmiddag)
't is echt gaaf!!!!
ik ben er gewoon helemaal blij van 

quote:Diegene die hij met 3.2 promille nog het meest soepel uit kan frobelen?
Op zaterdag 27 april 2002 21:54 schreef E.T. het volgende:
en aangezien wij niet aan 't traditionele 'elkaar-niet-zien' doen.. Mag Swets morgen mee, en dan zeggen welke van de drie hij 't mooist/leukst/whatever vindt

quote:*ruk*
Op zaterdag 27 april 2002 22:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Diegene die hij met 3.2 promille nog het meest soepel uit kan frobelen?
goh...DAT ging soepel

quote:Ja ik zou het zelf ook niet doen hoor, vond het wel grappig. Maar hoe bedoel je meer dramatisch een trouwerij in Australie?
Op vrijdag 26 april 2002 10:00 schreef Fiep het volgende:[..]
Dat is hier (Australië) ook het geval. Ik vind het zelf niet zo geslaagd - alsof het een kinderpartijtje betreft. Verder wordt het huwelijk ook wat meer glamorous en dramatisch aangekleed. (Hoeft voor mij ook niet zo nodig)
Aangezien ik een een Australische vent aan de haak geslagen heb, staat nu dus al vast dat het trouwgebeuren een geheel Nederlandse aangelegenheid gaat worden!
ET is het gelukt met de jurk?

quote:Yep
Op zondag 28 april 2002 12:37 schreef Karin het volgende:ET is het gelukt met de jurkcreatie?
Creatie is aangeschaft. Hij moet alleen nog wat ingenomen worden.
Ook Swets had moeite met kiezen.. De keuze ging nu tussen 2 (die ene was bij mij in gedachten al afgevallen).. En allebij waren ze leuk, mooi etc, etc.. Heel verschillend maar toch ook weer niet..
En ja, sorry.. maar de meesten van jullie zullen toch echt op de trouwfoto's moeten wachten om te zien hoe alles eruit ziet ![]()
Nu op jacht naar bijpassende kleding voor Jeroen.

quote:*draait klok uurtje terug*
Op maandag 29 april 2002 10:08 schreef dutchie het volgende:
* dutchie kijkt op de kalender
*slik*
Zeg, kan iemand de tijd even terugdraaien?

quote:Heel veel geluk, ook nog van mij.
Op dinsdag 02 april 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Zo, ff een nieuw topic openen maarDe lijst met huwelijken die op stapel staan heb ik niet zo 1 2 3 ff, ben er nu ook te druk voor, maar ms dat iemand anders die daluk ff hieronder kan zetten int toic?
Anyway, om toch maar ff met iets nieuws, iets fris te komen:
4 februari jongstleden is deze jongen met witte roos tussen de tandjes door z'n knietjes gegaan voor Elegantly Wasted, die het door mij verwachte en gehoopte antwoord gaf: JA.
Kortom, deze jongen gaat trouwen
![]()
![]()
Gaat nog wel ff duren, pas volgend voorjaar zal het zo ver zijn. Kleine hooligantjes worden pas later verwacht
Zo, da's eruit
* DIGGER is happy

quote:Dankjewel
Op maandag 29 april 2002 11:24 schreef Manono het volgende:Heel veel geluk, ook nog van mij.

quote:
Op maandag 29 april 2002 11:18 schreef Bolletje... het volgende:[..]
*draait klok uurtje terug*
en niet zeuren!

quote:Tssss weg luxe ontbijt in het Kurhaus
Op maandag 29 april 2002 13:07 schreef dutchie het volgende:[..]
En dan dit ook nog: mensen die zich uitgeven als onze vrienden -wijzelf noemen ze vage kennissen![]()
- willen een vrijgezellenfeestje organiseren voor ons.
En wat denk je? Kan deze vrijgezel niet!!!
Nee hoor Bol, haal maar rustig adem, het lukt ws allemaal wel. Ik heb dan 's ochtends een her in Utrecht (lekker in de buurt ook), maar ben 's middags wel beschikbaar. Dus nu moet ik de feestcomissie het programma omwisselen.
* dutchie moet hier eik best om lachen![]()
Ik zie de feestcomissie al zitten, zo met de handen in het haar. Hihi...

*SLIK*
Ik ontzettend onzeker, wilde heel mijn jurk gelijk afzeggen.
Oké, het gaat maar om zo'n stola. Ik trouw in maart, wil mijn jurk niet verpesten met een jasje ofzo maar in maart is het toch nog redelijk koud en om dan uren buiten te staan zonder iets om het warm te hebben.
Ik ben al zo onzeker en dit kon ik er niet meer bij hebben.
Zucht... wat moet ik nou?
Dat ding afbestellen???
Ik weet het niet hoor....

Trouwens... ik ga maandag kijken bij de locatie waar wij ons feest houden.
Dat hotel was vorig jaar voor een gedeelte afgebrand en dat zijn ze nu helemaal aan het renoveren. Het is bijna klaar en alles gaat bijna weer open. Ben zeer benieuwd hoe het er nu uitziet.
Was dus bij ons net zo vreemd als bij ET en Swets... iets bespreken wat je nog niet ziet!

quote:hihi zolang je niet over je "ja-woord" twijfelt is het goed
Op zaterdag 04 mei 2002 17:55 schreef Kleintje het volgende:
Aan de ene kant denk ik... hij vindt me ook mooi in een trainingsbroek met een slobbertrui. Die dag ben ik de stralende bruid in een prachtjurk... dan moet ie dat ding maar voor lief nemen. Het is warm, functioneel en zo blijven alle mooie dingen van mijn jurk zichtbaar.
Aan de andere kant blijf ik vol twijfels zitten.Trouwens... ik ga maandag kijken bij de locatie waar wij ons feest houden.
Dat hotel was vorig jaar voor een gedeelte afgebrand en dat zijn ze nu helemaal aan het renoveren. Het is bijna klaar en alles gaat bijna weer open. Ben zeer benieuwd hoe het er nu uitziet.
Was dus bij ons net zo vreemd als bij ET en Swets... iets bespreken wat je nog niet ziet!
Alvast veel voorpret bij het bekijken van de locatie!!

quote:Beetje Sensilube doet wonderen
Op vrijdag 26 april 2002 12:38 schreef Rtificial het volgende:
Hmmmz, zijn er hier nog hackers? ik MOET en ZAL die restricted area binnendringen

quote:Raar... maar daar twijfel ik geen moment aan!
Op zaterdag 04 mei 2002 18:22 schreef just me het volgende:[..]
hihi zolang je niet over je "ja-woord" twijfelt is het goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |