quote:Ugh
Op dinsdag 09 april 2002 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
dat wat ik eik wilde zeggen, maar dan veel duidelijker.
quote:
Op woensdag 10 april 2002 08:40 schreef TearSong het volgende:
Weet er overigens iemand een adresje/website waar je ook niet zo standaard wit of gebroken witte jurken kan bekijken (tegen een redelijke prijs dan ook nog wel ). Ik ben een beetje aan het rondkijken maar alles wat ik zie is wit of gebroken wit, en aangezien ik nog nooit in m'n leven wit heb gedragen lijkt het me 'onnatuurlijk' om dat wel te doen op m'n trouwdag... Kom ik dan automatisch tussen de avondjurken terecht ipv de trouwjurken ofzo?
Jemig, een band of dj uitzoeken is nog lastiger dan je denkt. Die gasten zijn duur, niet goed, saai, kunnen niet spelen of zitten nu al volgeboekt. Maar goed, we gaan door. Blijkt wel dat dit vroeg geregeld moet zijn.
Huwelijkse voorwaarden... ook wij hebben hierover nagedacht. We hebben opgeschreven wat we nu echt hebben en wat we hebben aan schulden. We hebben geen koophuis. En jawel, we hadden ongeveer evenveel. Zien dus op dit moment nog niet in waarom we huwelijkse voorwaarden nodig hebben. Zuurtje wil geen bedrijf beginnen, ik laat het open voor de toekomst maar wil daar nu nog geen huwelijkse voorwaarden voor. Verwachte erfenissen? Ooit zullen er ouders doodgaan, liever niet maar ja, ze hebben vast geen eeuwig leven. We verwachten geen bakken met geld en zo wel dan kunnen we tegen die tijd huwelijkse voorwaarden laten opstellen. Dus... ook wij doen het zonder. Of de situatie moet binnen dit jaar opeens een ander uitzicht geven. Op dit moment vinden we het niet nodig. En we zien het niet als wantrouwen tegenover elkaar maar als zorgen voor elkaar. Zorgen dat je niet met de schulden of troep van je partner komt te zitten.
Zooi, wat een fantastische foto's. Wat kijken jullie verliefd en gelukkig. Hmmmm, ik wil ook... wil niet meer wachten.
Ik zal zo even een foto hier neergooien van het passen van mijn jurk. Nee, jullie krijgen de jurk niet te zien, alleen hoe gelukkig ik al kijk en hoe ik al straal. Als mijn hubby dat ook gaat doen op de grote dag dan zit dat vast al helemaal goed!
quote:Wij hebben de band Candeda gereserveerd via www.swinging.nl
Op woensdag 10 april 2002 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, een band of dj uitzoeken is nog lastiger dan je denkt. Die gasten zijn duur, niet goed, saai, kunnen niet spelen of zitten nu al volgeboekt. Maar goed, we gaan door. Blijkt wel dat dit vroeg geregeld moet zijn.
quote:Je ziet er idd blij uit!
Op woensdag 10 april 2002 09:50 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
quote:Lieve Kleintje,
Op woensdag 10 april 2002 09:50 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Kun je polygamie svp laten opnemen in je huwelijkse voorwaarden, dan zal ik hetzelfde trachten te doen
![]()
Digger
Doen jullie hier trouwens aan en op welke manier????
quote:*schudt met hoofdje van nee*
Op woensdag 10 april 2002 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Lieve Kleintje,Kun je polygamie svp laten opnemen in je huwelijkse voorwaarden, dan zal ik hetzelfde trachten te doen
Digger
Maar ehm, mag ik dit als compliment opvatten en denken dat jij me dus heerlijk vindt?
Trouwens, als ik je zo af en toe mail (nu alweer 2 maanden geleden ofzo) dan mag je me best terugmailen.
Denk dat ik zo even een nieuwe poging ga doen!
quote:ja ik vind het wel leuk om daar in ieder geval iets mee te doen. Something new moet natuurlijk geen probleem zijn
Op woensdag 10 april 2002 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Doen jullie hier trouwens aan en op welke manier????
quote:Ik mail ms 1 prive mail per maand, heb/neem er gewoon amper de tijd voor, bellen gaat veel simpeler.... (wat ik dus ook deed na je laatste mail).
Op woensdag 10 april 2002 13:16 schreef Kleintje het volgende:Trouwens, als ik je zo af en toe mail (nu alweer 2 maanden geleden ofzo) dan mag je me best terugmailen.
Denk dat ik zo even een nieuwe poging ga doen!
Kmag trouwens hopen dat het weer zoals het de laatste weken is, op m'n trouwdag ook ongeveer zo is, zou zeer welkom zijn
quote:26 april !!!
Op donderdag 11 april 2002 22:25 schreef Bluezz het volgende:
En waar staan Bolletje en Mr.Williams
is toch ergens in april?
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 09:54 schreef Barb het volgende:
Joehoe, DuchessX, hieroooo
Heeft dat bezoekje aan de trouwbeurs dan toch z'n vruchten afgeworpen?
quote:Zo te zien wel
Op vrijdag 12 april 2002 12:47 schreef DIGGER het volgende:[..]
Heeft dat bezoekje aan de trouwbeurs dan toch z'n vruchten afgeworpen?
quote:Dan al ?
Op donderdag 11 april 2002 22:29 schreef just me het volgende:[..]
26 april !!!
Meet: Bolletje en MrWilliams gaan Trouwen!!!!!
quote:Ben niet zo'n fanatieke fok-schrijver, maar op 26 april ga ik ook trouwen
Op vrijdag 12 april 2002 15:59 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Dan al ?
quote:Dank je wel!!!!
Op woensdag 10 april 2002 15:16 schreef just me het volgende:
Kleintje... wat mooi!!!!
quote:De Haven van Scheveningen? Aan boord van een schip? In het Zuiderpark stadion?
Op vrijdag 12 april 2002 15:21 schreef m@x het volgende:
weet iemand een mooie lokatie om trouwfoto's te maken in Den Haag.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 13:54 schreef Barb het volgende:
DuchessX, Juup, doet es dit topic binnenwandelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |