quote:
Op woensdag 03 april 2002 13:52 schreef Vampier het volgende:[..]
Ja vamp leuk, gefeliciteerd dan!!
Digger ook gefeliciteerd
Wat schandalig van ons!! En je zult het wel niet geloven als ik zeg dat ik er heus overheen heb gekeken. Toch is dat zo.
Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Het lijkt me onwijs spannend om op zo'n manier een nieuw leven te beginnen, niet alleen met een partner maar ook nog eens in een ander land!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld
quote:Dank U ElizabethR,
Op woensdag 03 april 2002 14:13 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat schandalig van ons!! En je zult het wel niet geloven als ik zeg dat ik er heus overheen heb gekeken. Toch is dat zo.
Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Het lijkt me onwijs spannend om op zo'n manier een nieuw leven te beginnen, niet alleen met een partner maar ook nog eens in een ander land!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld
![]()
![]()
Het is een moeilijke keuze geweest om de knoop door te hakken. Er zijn wel een aantal ruzie's geweest van wie waar zou gaan wonen. Het zal wel wennen zijn maar ik ga ervoor de familie komt ook langs... ze willen mij allemaal in een pak zien (doe ik normaal nooit)
quote:Dat kan ik me voorstellen, van die knoop dus. Je moet overwegen wat je achterlaat en wat je allemaal kunt opbouwen. Dat dat af en toe de nodige wrijving met zich mee heeft gebracht lijkt me dan ook niet meer dan logisch!!
Op woensdag 03 april 2002 14:45 schreef Vampier het volgende:[..]
Dank U ElizabethR,
Het is een moeilijke keuze geweest om de knoop door te hakken. Er zijn wel een aantal ruzie's geweest van wie waar zou gaan wonen. Het zal wel wennen zijn maar ik ga ervoor
de familie komt ook langs... ze willen mij allemaal in een pak zien (doe ik normaal nooit)
Toch kan ik je vertellen dat bij ons in de familie een persoon al een jaartje of 12 in Californie woont, samen met zijn prachtige, afro-amerikaanse vrouw en ze inmiddels twee heerlijke koffiekleurige kindjes hebben! Die heeft dus in ieder geval de goede keuze gemaakt
Gaat bij jou ook vast lukken, zeker als je zo'n positieve instelling hebt Heb je al enig inzicht wanneer je ongeveer naar de ambassade toe kunt? Staat daar geen termijn voor? Want nu de kogel door de kerk is kan ik me voorstellen dat je het liefste gisteren was vertrokken.
Ow, en van dat pak mogen we natuurlijk wel een fotootje aanschouwen op fok???
quote:Sure
Op woensdag 03 april 2002 15:22 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ow, en van dat pak mogen we natuurlijk wel een fotootje aanschouwen op fok???
Ik verwacht dat ik over 6 weken een uitnodiging krijg van de ambasade. en dan lekker naar de US.... misschien naar Las Vegas om te
(ik ben er al een keer geweest)
quote:* dutchie krijgt spontaan heimwee
Op woensdag 03 april 2002 15:43 schreef Vampier het volgende:[..]
Sure
Ik neem mijn 'lijf-fotograaf' mee.
Ik verwacht dat ik over 6 weken een uitnodiging krijg van de ambasade. en dan lekker naar de US.... misschien naar Las Vegas
om te
(ik ben er al een keer geweest)
quote:thanX
Op donderdag 04 april 2002 08:48 schreef dutchie het volgende:[..]
* dutchie krijgt spontaan heimwee
En ga je dan ook nog even romantisch naar de Grand Canyon?Heb daar iets mee...
Vampier van harte, wel erg spannend allemaal lijkt mij.
Ik trouw eerst voor de wet (zijn we verplicht). Aangezien mijn vriendin persee voor de kerk wil trouwen wordt dat het tijdstip dat ook de familie langskomt. Ik zit er aan te denken om dit rond kerst te doen.
Ik zit semi in de stress
quote:Heeft lang genoeg geduurd vind je ook niet? IK WIL DETAILS!!!!!
Op vrijdag 05 april 2002 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer komt Zooi terug van Honeymoon
Int je eigen gesloten topic ( ) schreef je:
quote:Kwou hier nog ff op reageren:
Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben, is jullie motivatie om te trouwen. Met name de mannen. Ik heb nl. het idee dat zij er anders tegenaan kijken dan wij dames.
1: Ik wil het zelf graag
2: EW wil het graag
3: Ik wil getrouwd zijn voordat kinderen wil krijgen, EW net zo
4: Ik wil gewoon zo'n dag met alles erop en eraan meemaken, zeker omdat we er een combi van Italiaans/Engels/Ierse zaken van gaan maken
5: M'n schoonfamilie in Italie verwachtte het al een poos, samenwonen voor het huwelijk is not done daar tenzij verloofd/getrouwd, dus EW d'r oma dacht dat EW en ik anders tot in eeuwigheid verloofd zouden zijn...
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 13:08 schreef DIGGER het volgende:
Dutchie,Int je eigen gesloten topic (
) schreef je:
quote:Volgens mijn vriend gaan wij trouwen, omdat ik dat wil...
Kwou hier nog ff op reageren:1: Ik wil het zelf graag
2: EW wil het graag
3: Ik wil getrouwd zijn voordat kinderen wil krijgen, EW net zo
4: Ik wil gewoon zo'n dag met alles erop en eraan meemaken, zeker omdat we er een combi van Italiaans/Engels/Ierse zaken van gaan maken
5: M'n schoonfamilie in Italie verwachtte het al een poos, samenwonen voor het huwelijk is not done daar tenzij verloofd/getrouwd, dus EW d'r oma dacht dat EW en ik anders tot in eeuwigheid verloofd zouden zijn...
is dat altijd zo ontzettend duur ten opzichte van trouwen op het stadhuis/gemeentehuis? In het stadhuis in utrecht is trouwen ongeveer 300 euro..daarnaast hebben ze nog een aantal 'vaste trouwlocaties'. Ik heb eens rondgekeken voor prijzen, maar dat ligt rond de 700 a 800 euro? Dat lijkt me best prijzig voor een ceremonie van 45 minuten...of ligt dat aan mij?
quote:Het is maar net wat je er voor over hebt. Wij zijn ook op een buitenlocatie getrouwd en kostte 750 piekies en het was het alleszins waard.
Op vrijdag 05 april 2002 16:02 schreef TearSong het volgende:
even een vraagje voor de mensen die een trouwlocatie geregeld hebben:is dat altijd zo ontzettend duur ten opzichte van trouwen op het stadhuis/gemeentehuis? In het stadhuis in utrecht is trouwen ongeveer 300 euro..daarnaast hebben ze nog een aantal 'vaste trouwlocaties'. Ik heb eens rondgekeken voor prijzen, maar dat ligt rond de 700 a 800 euro? Dat lijkt me best prijzig voor een ceremonie van 45 minuten...of ligt dat aan mij?
quote:Ik heb inderdaad gezien dat dit vaak duurder is dan gewoon op het gemeentehuis.
Op vrijdag 05 april 2002 16:02 schreef TearSong het volgende:
even een vraagje voor de mensen die een trouwlocatie geregeld hebben:is dat altijd zo ontzettend duur ten opzichte van trouwen op het stadhuis/gemeentehuis? In het stadhuis in utrecht is trouwen ongeveer 300 euro..daarnaast hebben ze nog een aantal 'vaste trouwlocaties'. Ik heb eens rondgekeken voor prijzen, maar dat ligt rond de 700 a 800 euro? Dat lijkt me best prijzig voor een ceremonie van 45 minuten...of ligt dat aan mij?
Op de trouwlocatie vindt alles plaats. Huwelijksvoltrekking, diner, receptie, feest en zelfs huwelijksnacht.
Het is wel duurder, dat klopt, maar als je het je kunt veroorloven zou ik het zeker doen. Volgens mij is er niets erger dan dat je achteraf afvraagt: 'Had ik maar....'
We willen eigenlijk op die locatie in utrecht de ceremonie laten plaatsvinden, met daarna een kleine receptie (we willen alles vrij klein en persoonlijk houden) met koffie en taart enzo. Daarna willen we met ouders, grootouders, broers en zussen ergens wat gaan eten. Voor dat bedrag van 700 euro heb je de locatie een dagdeel, dus in ons geval de hele middag...dat scheelt natuurlijk wel een hoop...
Allereerst: DIGGER ik wist ut! Was mijn voorgevoel toch juist Van harte feli jong!
Iedereen die op onze bruiloft is geweest van Fok, hartstikke bedankt daarvoor, door jullie en vele anderen is het voor ons de mooiste dag van ons leven geworden
Zooi zal proberen morgen of maandag wat details en foto's online te gooien
quote:niet uitgerust??? wat hebbie gedaan dan
Op zaterdag 06 april 2002 12:18 schreef Zooi het volgende:
*BACK*
<--- nog niet uitgeruste Zooi, maar begint te komen nuZooi zal proberen morgen of maandag wat details en foto's online te gooien
de roos staat er nog steeds schitterend bij
quote:Ja, die heeft het twee weken uitgehouden
Op zaterdag 06 april 2002 17:49 schreef just me het volgende:
de roos staat er nog steeds schitterend bij
quote:Kheb m'n usertekst dan ook voor ut eerst aangepast...
Op zaterdag 06 april 2002 12:18 schreef Zooi het volgende:
*BACK*
<--- nog niet uitgeruste Zooi, maar begint te komen nuAllereerst: DIGGER ik wist ut! Was mijn voorgevoel toch juist
Van harte feli jong!
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 10-04-2002 22:00]
* E.T. krijgt helemaal zin in d'r eigen dag
Wat een vreselijk gaaf bruidsboeket trouwens...!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |