* otisclub is zaterdag 22 juni al 1 jaar getrouwd (rubberen bruiloft ofzo
)
quote:Papier toch?
Op dinsdag 18 juni 2002 10:53 schreef otisclub het volgende:
Ik wil iedereen die binnenkort gaat trouwen heeeeel veeeel succes wensen en maak er een hele leuke dag van, want hij is zo voorbij.* otisclub is zaterdag 22 juni al 1 jaar getrouwd (rubberen bruiloft ofzo
)
Anyway gefeliciteerd
quote:dan drinken we zaterdag maar op een papieren bruiloft. Als we maar drinken
Op dinsdag 18 juni 2002 10:54 schreef DarkElf het volgende:[..]
Papier toch?
Anyway gefeliciteerd
quote:DAT MEEN JE NIET!!!!???
Op dinsdag 18 juni 2002 10:48 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Ja komt de ambtenaar bij mij en yvonne excuses aanbieden, en vragen wie nou de moeder van Dutchie was, ze snapte er niks meer van
Ze vertelde nl. tijdens haar bezoekje aan ons dat ze de regel had dat de bode de ouders van de bruid eerst liet plaatsnemen aan de rechterzijde en dan links de ouders van de bruidegom.
En hoe zaten ze uiteindelijk? Ouders van de bruidegom rechts en ma Dutchie links. *proest*
quote:Jeps, ze schaamde zich rot, wist niet meer wie nou je moeder was, en of ik dat even tegen je wilde zeggen
Op dinsdag 18 juni 2002 11:46 schreef dutchie het volgende:[..]
DAT MEEN JE NIET!!!!???
Heeft ze dat echt gedaan?
ROFLOLZe vertelde nl. tijdens haar bezoekje aan ons dat ze de regel had dat de bode de ouders van de bruid eerst liet plaatsnemen aan de rechterzijde en dan links de ouders van de bruidegom.
En hoe zaten ze uiteindelijk? Ouders van de bruidegom rechts en ma Dutchie links. *proest*
quote:WHOEHAHAHAAHAHA!!! Wat een giller!
Op dinsdag 18 juni 2002 12:06 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Jeps, ze schaamde zich rot, wist niet meer wie nou je moeder was, en of ik dat even tegen je wilde zeggen
![]()
Ik dacht nog.. da's toch duidelijk te zien wie de moeder is, maarja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |