abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4503730
Dutch!! Ik kom hier piesjaal voor de foto's!! *wacht* Hmmm!!! Later, dan... Alsnog van harte hee mevrouw Dutch!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 9 juni 2002 @ 02:30:05 #227
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_4510075
Dutchie, nogmaals van harte gefeliciteerd en dat jullie nog lang zo verliefd mogen blijven.

Ik heb net mijn vrijgezellenfeestje achter de rug. Is allemaal vrij tam gebleven maar dat is mijn eigen schuld.... ik had gedreigd niet mee te gaan als ik in een kuikenpak vreemde mannen had moeten zoenen.

Eerst gigantisch in de maling genomen omdat ik dacht dat ik de verjaardag van mijn beste vriendinnetje ging vieren. Toen bleek dat de rest van de vriendinnetjes zich op het balkon verstopt hadden. Als eerste zijn we met z'n allen gaan knutselen. We hebben een heel ontbijtservies volgeschilderd. Vervolgens lekker aan de wijn gegaan bij een vriendin thuis en toen kreeg ik nog allemaal kadootjes ook. Daarna lekker uit eten geweest in Delft en genoten van de "mooi weer spelen"(straattheater) en op een terras gehangen. Ik had nog wel even door kunnen gaan maar de rest was moe en in je eentje je vrijgezellenfeest vieren is lang niet zo vrijgezellig.

Vriendlief staat als het goed is bedekt onder de lippenstift nog steeds op een piano te dansen..... het zal mij benieuwen.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 9 juni 2002 @ 11:59:07 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4511368
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 15:28 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

ben trouwens benieuwd wat Dutchie van ons kaartje vond

Oke voor Tink en overige nieuwschierigen:

Nou de top was een soort corset, in het wit,en dan helemaal bewerkt,
en daaronder een gladde glimmende lange iets wijd uitlopende rok, ook wit natuurlijk, verder had ze een mooie stola erbij om haar schouders.Heel simpel, en doch zo mooi!
En goed om in te dansen overigens, want dat was wel de bedoeling van die te gekke band!
En oow wat zat het weer mee!

Ik wil nog even zeggen dat t neefje mijn hart echt gestolen heeft

Wat een snoepies hè, die neeffies van ons.

Over 2 uurtjes stappen we op het vliegtuig, dus tot gauw allemaal!
M@x, geniet nog even lekker van de voorbereidingen, het is voorbij voordat je het weet echt waar.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_4524814
Klinkt allemaal geweldig!!!!

Fijn dat het zo'n mooie dag was!

Over drie dagen duurt het voor ons nog 2 maanden!! Spannend alles gaat nu zo snel!!

Leef er echt vreselijk naar toe en vind alles zo enorm leuk!

Heb wel een droom gehad dat niemand op de receptie kwam Dat was niet leuk wakker worden.

*zucht* maak ik me onbewust toch een beetje zorgen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 juni 2002 @ 13:01:24 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4525406
Shit.. heel verhaal getypt.. WEG!

Naja, nog een keer dan een update:

Alles, maar dan ook alles is overhoop gegooid.
Ondertrouw naar voren getrokken, (vrijdagsmiddags gebeld, vorige week maandag in ondertrouw gegaan) en vandaag de trouwdatum bepaald: 27 juni. (precies 3 maanden eerder)
Uitleg van de situatie bij de gemeente en op korte termijn iets regelen was geen enkel probleem.

Aangezien mijn vader de reis hiernaartoe niet meer kan maken hebben we besloten het hele gebeuren plaats te laten vinden bij mijn 'roots'. En we trouwen weer in een mooi museum.

Door de bijbaantjes in mijn scholierentijd (serveerster in een restaurant) was een telefoontje genoeg om een intiem zaaltje te regelen waar we lekker kunnen eten.

Ondanks dat dit een bizarre dag wordt, willen we er toch wel een feestelijk tintje aan geven. Je trouwt tenslotte niet elke dag

Gelukkig is de jurk al gekocht (scheelt weer stressen) maar pak voor Swets, schoenen, kapper etc moet nog geregeld worden! *angstzweet breekt uit*

Naja, de belangrijkste dingen zijn geregeld iig.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4525504
quote:
Op zondag 09 juni 2002 02:30 schreef m@x het volgende:
Ik heb net mijn vrijgezellenfeestje achter de rug. Is allemaal vrij tam gebleven maar dat is mijn eigen schuld.... ik had gedreigd niet mee te gaan als ik in een kuikenpak vreemde mannen had moeten zoenen.
Ik wil dus ook geen gekut en geklooi op deze wijze, daar pas ik echt voor.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_4570699
Eindelijk... we hebben gekozen voor een fotograaf.
Op het laatste moment kregen we nog een aanbieding van iemand in de vriendenkring. Eigenlijk hadden we al besloten, maar goed, zoiets laat je toch niet lopen.

Jemig wat een mooi haarscherpe foto's. Mooi ingeplakt, mooie technieken en wat veel foto's. Echt veel meer!!!

We hebben hiervoor gekozen. Hij zegt dat je amper kwaliteitsverschil ziet als je een goed geschoten foto laat ontwikkelen bij het kruidvat of bij een vakfotograaf.
We hebben nu een luxer boek, meer foto's en vergrotingen en.... ruim 400 euro goedkoper.

Hij heeft het wel vaker gedaan en het ziet er echt goed uit. We zouden stom zijn als we dit niet doen!

† In Memoriam † donderdag 13 juni 2002 @ 09:23:39 #233
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4570763
quote:
Op maandag 10 juni 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

Dit zijn gevaarlijke uitspraken Digger
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_4573349
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 09:13 schreef Kleintje het volgende:
Eindelijk... we hebben gekozen voor een fotograaf.
Hmmm that reminds me, het is voor EW en mij ook onderhand tijd een fotograaf uit te zoeken......
heb me er nog niet echt in verdiept, maar weet wel dat het allemaal vrij prijzig is.
pi_4573379
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 09:23 schreef just me het volgende:

Dit zijn gevaarlijke uitspraken Digger

Een poging to opdirken van mij met de bedoeling om mij voor lul te zetten is nog veel gevaarlijker.
pi_4587471
[Mededelingetje]
We hebben vanmiddag ringen gekocht!!!

Héél mooie ringen, geelgoud met een streep witgoud in het midden.

Hier lijken ze een beetje op, alleen nog veeeeeeeeeeeel mooier!

In mijn ring zat eigenlijk een briljantje maar ik hou niet zo van opzichtige dingen dus er wordt een ring zonder gemaakt voor me.

Over 4 weken zijn ze klaar!
[/Mededelingetje]

#geen
pi_4590516
quote:
Op maandag 10 juni 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik deel jouw mening.
  vrijdag 14 juni 2002 @ 23:07:08 #238
3744 Kleintje
op en top!
pi_4594102
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:Hmmm that reminds me, het is voor EW en mij ook onderhand tijd een fotograaf uit te zoeken......
heb me er nog niet echt in verdiept, maar weet wel dat het allemaal vrij prijzig is.
Tis inderdaad vrij prijzig. Te bedenken dat ik nog nooit een portretfoto ofzo van mezelf heb laten maken en dan nu zoveel geld ga uitgeven voor foto's!

Succes met uitzoeken!

zaterdag 15 juni 2002 @ 00:20:54 #239
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_4594936
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Een poging to opdirken van mij met de bedoeling om mij voor lul te zetten is nog veel gevaarlijker.

Digger, ze hadden die dreigementen bij mijn zwager en bij zooi ook gedaan. Gelukkig niet doorgegaan, want toen ik met mijn zwager in amsterdam zat vroeg hij aan mij of ze iets raars gepland hadden, ik zei van niet en heb hem meteen met zijn hand op zijn hart gedrukt dat mocht het wel zo zijn we allebei weg zouden lopen van dat infantiele gedrag.

De eerste beste die dat bij mij flikt wil ook niet weten wat er met hem gaat gebeuren.

Ik op dat soort flauwe gebeurtenissen en zal er zelf ook niet aan meewerken.

I'm getting too old for this....
pi_4598703
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 00:20 schreef Havoc het volgende:

[..]
Ik op dat soort flauwe gebeurtenissen en zal er zelf ook niet aan meewerken.

same here. Toen m'n vriend en ik aangekondigd hadden dat we gingen trouwen begon met ook meteen over dat soort vrijgezellenfeesten. Nou snap ik het nut van een vrijgezellenfeest toch al niet want we wonen al zo'n 5 jaar samen dus echt vrijgezel ben je al een hele tijd niet meer, en wat is het nut van 'nog 1 avond de beest uithangen?' kan/mag dat niet meer als je getrouwd bent, is het dan voorbij met de pret?

we hebben iig wel duidelijk gemaakt dat we dat soort acties niet op prijs stellen. Wat me wel leuk lijkt is met m'n moeder, zusje en wat vriendinnen voor de bruiloft een dag lekker vertroeteld worden in zo'n beautifarm ofzo..

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_4621351
Ik ben eigenlijk een fervente Fok! meelezer, maar zal nou ook es wat vrolijke zaken gaan posten!
Ik trouw over twee weken precies!! En ik heb er megazin in. Van zenuwen NOG geen enkel spoor, maar dat zal nog wel komen.

We trouwen in Helmond in het Kasteel-Raadhuis heel erg mooi! Bekend bij iemand?

Kerken doen we niet, na het trouwen gaan we foto's maken, dineren met naasten en getuigen en daarna vet feesten in De Steenoven, ook in Helmond. Bruidssuite in hotel Cocagne in Eindhoven. Vervolgens laten we ons een weekje verwennen in Thermae 2000 en dan lekker nog een weekje thuis vrij! Hmm, wat klinkt dat toch allemaal lekker.
Even kijken, wat kan ik nog meer vertellen..... Oja, de auto wordt een banaangele Lomax, een bordeauxrode traction (schrijf je dit zo?) of een rode Triumph. Zucht, da's nog een moeilijke keuze...
Onze kleding hebben we samen gekocht, dat was in 1 ochtend gepiept en het is heeeel mooi!
Vrijgezellenfeesten zijn we ook niet van gediend. Zover we weten komen die ook niet meer. Zou ook een beetje onpraktisch worden aangezien wij in Duitsland wonen en degenen die het zouden kunnen organiseren in het Brabantse land.

We hoeven eigenlijk niks meer te regelen, alles is zo goed als rond. Nog een wonder eigenlijk, gezien het feit dat we ongeveer 2 maanden geleden zijn begonnen met regelen. Het is allemaal nogal plotseling gegaan enzo...
Wat ik me alleen op dit moment nog afvraag is wat gasten
doen als ze bij een gastenboek komen te staan: zetten ze een handtekening of is het gebruikelijk om naam en adres op te schrijven? We willen namelijk i.p.v. een nutteloos cadeautje als de gasten weer naar huis gaan, een foto van ons nasturen met bedankt erop ofzoiets. Maar daarvoor heb ik natuurlijk niks aan een onleesbare handtekening. Kan ik er een bordje bij zetten met instructies, of staat dat stom?

Zo dat is eigenlijk het hele verhaal in een notendop.
Laat die trouwdag maar komen!

Verder heel veel succes met dingetjes regelen voor iedereen die binnenkort gaat trouwen! Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goedkomt! Anders blijf je aan het stressen!

maandag 17 juni 2002 @ 15:28:56 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4621454
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:23 schreef PluizZzje het volgende:
Wat ik me alleen op dit moment nog afvraag is wat gasten
doen als ze bij een gastenboek komen te staan: zetten ze een handtekening of is het gebruikelijk om naam en adres op te schrijven? We willen namelijk i.p.v. een nutteloos cadeautje als de gasten weer naar huis gaan, een foto van ons nasturen met bedankt erop ofzoiets. Maar daarvoor heb ik natuurlijk niks aan een onleesbare handtekening. Kan ik er een bordje bij zetten met instructies, of staat dat stom?
"Schrijf duidelijk hoe je heet en waar je woont,
dan wordt je met een mooie foto van ons beloond"
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_4621729
Leuk ja!

Zou er ook zoiets in het Engels zijn (er komen ook Britse en Amerikaanse gasten)?

pi_4621991
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:28 schreef YPPY het volgende:

[..]

"Schrijf duidelijk hoe je heet en waar je woont,
dan wordt je met een mooie foto van ons beloond"

alleen dat wel word zonder die t
  maandag 17 juni 2002 @ 15:56:58 #245
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4621996
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:44 schreef PluizZzje het volgende:
Leuk ja!

Zou er ook zoiets in het Engels zijn (er komen ook Britse en Amerikaanse gasten)?

Gewoon zelf bedenken. Mijn Engels is niet zo goed, vrees ik.

"If you write down your name and adress
you will get a picture of us in our weddingdress"
Zoiets

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 16:00:26 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4622091
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:56 schreef Fannetje het volgende:

[..]

alleen dat wel word zonder die t

Jij ook al! Heb net al in klaagbaak (nu onzin) verkondigd dat het komt door m'n dyslectie, of kwam het nu door het multi tasken?

Owja, ontopic he?

"Will you tell us where you live,
because we have a photo to give."

*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 16:08:36 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_4622303
Zaterdag vrijgezellenfeestje van mijn vriendinnetje gehad.
Geen gek gedoe, met rare kleren etc.
We zijn haar 's ochtends om 10.00 gaan halen om te gaan kanoen in de Vlist (bij Haastrecht). Halverwege gepick-nicked en daarna weer terug. Toen even bijgekomen op een terras, lekker in de schaduw gezeten, want we zijn allemaal verbrand op het water.

Daarna de stad in, lekker gegeten (na eerst bij het oorspronkelijke restaurant weggelopen te zijn, wat een kl*te service zeg!).

Al met al gewoon een gezellig dagje met 7 a 8 meiden!
A.s. is de bruiloft!

maandag 17 juni 2002 @ 16:37:47 #248
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_4622880
Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik een mevrouw.... spannend!!!

Vanmorgen hebben we een gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand en we zien het helemaal zitten. Het is een hele aardige en grappige man en hij heeft ons de laatste kleine dingetjes uit kunnen leggen. Wel fijn dat we nu precies weten hoe we moeten lopen, waar we moeten zitten en dat soort dingetjes. We zijn alleen één dingetje vergeten te vragen, misschien dat één van jullie dat weet. Volgens mijn moeder is het gebruikelijk dat je de bode op het stadhuis een fooi toestopt, maar volgens mij is dat heel ouderwets. Weten jullie misschien of dat inderdaad moet en zoja, welk bedrag gebruikelijk is?

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:18:35 #249
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4634242
quote:
Op maandag 17 juni 2002 16:37 schreef m@x het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik een mevrouw.... spannend!!!

We zijn alleen één dingetje vergeten te vragen, misschien dat één van jullie dat weet. Volgens mijn moeder is het gebruikelijk dat je de bode op het stadhuis een fooi toestopt, maar volgens mij is dat heel ouderwets. Weten jullie misschien of dat inderdaad moet en zoja, welk bedrag gebruikelijk is?

Goh, ik heb zo zin om het nog een keertje over te doen. Het is zo'n leuke dag M@x!

Moest je de bode een fooi geven?
Die van ons was anders geen fooi waard. De ambtenaar had duidelijk geoefend op mijn namen en die van mijn zus en de bode sprak het vervolgens uit alsof hij een diepe 'rochel' in zijn keel had.
Had ook de ouders verkeerd om geplaatst waardoor de ambtenaar de verkeerde toesprak.
Kortom een sukkel! Maar het heeft de dag niet slechter gemaakt. Het was zooooo leuk!

(en we wachten met zijn allen op de foto's)
*Yvonne aanstoot*

Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:48:40 #250
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4634677
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:18 schreef dutchie het volgende:

[..]

Goh, ik heb zo zin om het nog een keertje over te doen. Het is zo'n leuke dag M@x!

Moest je de bode een fooi geven?
Die van ons was anders geen fooi waard. De ambtenaar had duidelijk geoefend op mijn namen en die van mijn zus en de bode sprak het vervolgens uit alsof hij een diepe 'rochel' in zijn keel had.
Had ook de ouders verkeerd om geplaatst waardoor de ambtenaar de verkeerde toesprak.
Kortom een sukkel! Maar het heeft de dag niet slechter gemaakt. Het was zooooo leuk!

(en we wachten met zijn allen op de foto's)
*Yvonne aanstoot*

Ja komt de ambtenaar bij mij en yvonne excuses aanbieden, en vragen wie nou de moeder van Dutchie was, ze snapte er niks meer van
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')