ah was t ook beetje gezellig op de borrel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje later dan verwacht thuis, maar er was een borrel op het werk en ook nog met een manager gepraat en die schijnt me ook wel wat op weg te kunnen helpen met het afstuderen enzo
Ja!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Civilian het volgende:
Pakkende titel ook weer lol, dus elke man die knuffelt is gay?
Ja maar mrbox is mij vergetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus 18+ers knuffelen niet meer?
je weet niet wat je mist joh, zoooooooo heerlijk
oh en ff om t nog triester voor je te maken....
op onze minimeet is ook heel wat in t echie afgeknuffeld
Ik vond dat staartje, of dat knotje in je haar je ook al vreemd staan ja...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mij solidair en biecht bij deze op dat ik dat heul niet ben, in mijn avatar.
Goed zo! Ik was al bang dat ik je helemaal niet kon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
d8 dat t maar ffies tijd werd om te verklappen dat die foto van 'mijn' rug gewoon van google afgehaald is
* duimelot is tattoo vrij
ik wil nu niet lullig doen, maar denk je dan dat je me wel kent??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Goed zo! Ik was al bang dat ik je helemaal niet kon.
Nee, die TT was er zo'n 3 topics geleden alquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Dit is dan weer géén TT die nieuwe leden zal werven.
Of juist een nieuwe doelgroep aantrekt. Het is maar net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Of alleen homo'squote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
dus dus jij hebt daar geen pruik op en zit op je knietjes voor je geheime lover?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mij solidair en biecht bij deze op dat ik dat heul niet ben, in mijn avatar.
D,r is er gelukkig 1 die begrijpend kan lezen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef robbolo het volgende:
Wat hij zegt is dat HIJ het niet relaxed vind, en achterdochtig word als mensen OVERDREVEN lief doen.
Pff. Had ik toch maar gevraagd hoeveel zoiets kost, dan had ik je misschien ontmaskerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
hallooooooooooolieve goedgelovige singletjes....
d8 dat t maar ffies tijd werd om te verklappen dat die foto van 'mijn' rug gewoon van google afgehaald is
* duimelot is tattoo vrij
wel een compliment dat jullie gewoon allemaal d88 dat het best eens mijn rug kon zijn
't Is een afgezakte mountainbike-helm, ik ging echt knepperhard tekeer op dat moment.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Adolecens het volgende:
Ik vond dat staartje, of dat knotje in je haar je ook al vreemd staan ja...
Dank jequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah was t ook beetje gezellig op de borrel?
welkom thuis trouwens
Dat topic, waarin vermeld stond dat de users naaktfoto's posten, had dan ook ruim 1000 views meer, als de andere topics gemiddeldquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb een bepaald beeld van jou.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil nu niet lullig doen, maar denk je dan dat je me wel kent??
vrees van niet heb een goeie vriend die van top tot teen onder zit en had m dan wel ff op msn snel gevraagdquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff. Had ik toch maar gevraagd hoeveel zoiets kost, dan had ik je misschien ontmaskerd. Maar tuurlijk kan dat jouw rug zijn
.
Mag ik je knuffen danquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ow tof, ik ben een slectieve knuffelaar dus dat schikt mooi met mn biheid
wat heeft dat met bi te maken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ow tof, ik ben een slectieve knuffelaar dus dat schikt mooi met mn biheid
Hey... chill Feitosa. Denk aan je bloeddruk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
D,r is er gelukkig 1 die begrijpend kan lezen.
Na al die bisexuele activiteit onder de vrouwen alhier, zou dat de boel wel wat nivelleren.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat topic, waarin vermeld stond dat de users naaktfoto's posten, had dan ook ruim 1000 views meer, als dan de andere topics gemiddeld
Mijn bloeddruk is laag , want ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey... chill Feitosa. Denk aan je bloeddruk.
Het beeld wat je van iemand vormt (wat voor het grootste gedeelte is gevormd over internet) is meestal onjuist. Dat komt doordat je zelf veel dingen invult.quote:
Volgens de TT zou je homo zijn als je veel knuffeltquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat heeft dat met bi te maken?
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Het beeld wat je van iemand vormt (wat voor het grootste gedeelte is gevormd over internet) is meestal onjuist. Dat komt doordat je zelf veel dingen invult.
Ik was al eerder met die opmerkingquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus dus jij hebt daar geen pruik op en zit op je knietjes voor je geheime lover?
Ik probeer alleen maar lief te zijnquote:
[..]
Het beeld wat je van iemand vormt (wat voor het grootste gedeelte is gevormd over internet) is meestal onjuist. Dat komt doordat je zelf veel dingen invult.
Bad timingquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar lief te zijn
beetje shop zit rond de 100 euro per uur, backpiece van die afmeting, plus die sleeve. Ik gok dat het snel op een uurtje of 30 a 40 zit en dan in dit geval omdat het zwart + shading is. Ga je ook nog inkleuren mag je daar nog een uurtje of wat bij tikken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff. Had ik toch maar gevraagd hoeveel zoiets kost, dan had ik je misschien ontmaskerd. Maar tuurlijk kan dat jouw rug zijn
.
die vind ik wel lekker hitsig hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Litpho het volgende:
Iedereen die 'gay' uit context gebruikt mag op een lijst met Katy Perry. Ik laat het aan de individuele lezer over of dat een goede zaak is.
Zag vandaag nog een meisje over straat lopen en moest aan jou denken.. omdat ze er niet gelukkig of happy uitzag met zichzelf. Je bent ook wel lief Cue.. krijg alleen de laatste tijd bij jou een beetje een down gevoel... klopt dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar lief te zijn
En ik zeg al zo weinig eroverquote:
* rhubarbje op de lijst zet *quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vind ik wel lekker hitsig hoor
Hitsigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik van jou ook wel, is dat een goeie zaak?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Het verschilt heel erg. Als ik thuis zit ben ik idd al snel down en zeker idd niet gelukkig met mezelf. Ben ik bij anderen (werkquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
Zag vandaag nog een meisje over straat lopen en moest aan jou denken.. omdat ze er niet gelukkig of happy uitzag met zichzelf. Je bent ook wel lief Cue.. krijg alleen de laatste tijd bij jou een beetje een down gevoel... klopt dat?
Uitstekend als je het mij vraagt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat vind ik van jou ook wel, is dat een goeie zaak?
Meer een seksualiteitscrisis, lijkt mequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben fulltime hetero en ik houd van knuffelen.
Lieve Mona, heb ik nu een identiteitscrisis?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meer een seksuatliteitscrisis, lijkt me
Jaaa sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar mrbox is mij vergeten
En nu net?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg. Als ik thuis zit ben ik idd al snel down en zeker idd niet gelukkig met mezelf. Ben ik bij anderen (werk) dan zou niemand zeggen hoe ik mij soms echt voel.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa sorrygaan we nog eens goedmaken
Ik zal het tegen S zeggenquote:
Nu net daarnet?quote:
uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat vind ik van jou ook wel, is dat een goeie zaak?
Nou, dan ben je homoquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Ik knuffel ook, so what?
EN VAN JOU OOK AL GEEN KNUFFEL GEKREGENquote:
Jawel! Op het eind. Knuffel met 3 zoenen, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
EN VAN JOU OOK AL GEEN KNUFFEL GEKREGEN
Welk? Dat je gay bent? Daar zit ze vast op te wachtenquote:
Mja ik ben wel een klein beetje homofobisch in dat opzichtquote:
Homofobie is zooo 2008quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja ik ben wel een klein beetje homofobisch ben in dat opzicht
Neen.. niet dat ik me kan herrineren hahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jawel! Op het eind. Knuffel met 3 zoenen, toch?
Whehe, neeeeee, je weet welquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welk? Dat je gay bent? Daar zit ze vast op te wachten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jawel! Op het eind. Knuffel met 3 zoenen, toch?
Jij hebt indruk gemaakt ludootjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen.. niet dat ik me kan herrineren haha
Die 3 zoenen weet ik zeker. En doorgaans sla ik ook wel mijn arm om iemand heen die ik 3 zoenen geef, dus dat zou als een knuffel kunnen tellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen.. niet dat ik me kan herrineren haha
Noem het beestje dan bij het naampjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder degene die die TT verzonnen heeft
Niks meer van d'r gehoord?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, neeeeee, je weet wel
Praat me er niet van...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt indruk gemaakt ludootje![]()
Je vergeet de boobies die tegen je lichaam aangedrukt zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind knuffelen echt heerlijk.
Een warm vrouwenlijf in je armen, een zachte wang tegen de jouwe en een paar armen om je heen.Knuffelen
Heeft de mannelijke helft van Nederland ff pech..want 't is zo'n schatje!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noem het beestje dan bij het naampje
maar nee, ik ben niet gay...
Heb je Knuffel dan wel gezoend en niet per ongeluk iemand anders?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die 3 zoenen weet ik zeker. En doorgaans sla ik ook wel mijn arm om iemand heen die ik 3 zoenen geef, dus dat zou als een knuffel kunnen tellen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind knuffelen echt heerlijk.
Een warm vrouwenlijf in je armen, een zachte wang tegen de jouwe en een paar armen om je heen.Knuffelen
o.a...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je vergeet de boobies die tegen je lichaam aangedrukt zijn!
Dat is niet de reden dat ik knuffel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je vergeet de boobies die tegen je lichaam aangedrukt zijn!
Ik heb alle 4 aanwezige vrouwen van ons groepje gezoendquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je Knuffel dan wel gezoend en niet per ongeluk iemand anders?
3 zoenen klopt maar voor de rest niets hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die 3 zoenen weet ik zeker. En doorgaans sla ik ook wel mijn arm om iemand heen die ik 3 zoenen geef, dus dat zou als een knuffel kunnen tellen
't Lijkt hier toch bijna een R&P topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat ik knuffel.![]()
Knuffelen is even het gevoel hebben dat er iemand om je geeft
dat valt me tegen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
never nooit niet iets gehoord!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan nog geen indruk maken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 aanwezige vrouwen van ons groepje gezoend
Dan hou je hem tegoed van me, volgende keer bij ParkPopquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
3 zoenen klopt maar voor de rest niets hoor
Het is een R&P topic.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Lijkt hier toch bijna een R&P topic
Ik slaap er nog slecht vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan nog geen indruk maken...
Ik vind het net zoiets als appeltjes groen een mooie kleur vinden... gewoon een kwestie van smaakquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
Ik vind homoseksualiteit maar heel normaal tbh.
Ik heb dat met mensen die ik heel graag mag... dan komt gewoon de drang om er dicht tegenaan te kruipen opzetten. Zonder bijbedoelingen, gewoon elkaars warmte voelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat ik knuffel.![]()
Knuffelen is even het gevoel hebben dat er iemand om je geeft
En als een vrouw dan ook nog een lekker luchtje op heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
Alleen een knuf? Op festivals wil ik meer hoor dan alleen een knufquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan hou je hem tegoed van me, volgende keer bij ParkPop
Ik niet eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 aanwezige vrouwen van ons groepje gezoend
Ik vind het prima maar een man knuffelen die ik pas net ken ook krijg ik het erg benauwd vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen die ik heel graag mag... dan komt gewoon de drang om er dicht tegenaan te kruipen opzetten. Zonder bijbedoelingen, gewoon elkaars warmte voelen
[..]
Ja, ik hoop dat je hier MNR gewoon verkeerd begrijpt. Elke andere uitleg gaat ten koste van de knuffelkroelsfeer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als appeltjes groen een mooie kleur vinden... gewoon een kwestie van smaak
Jazeker! Vandaag nog contact daarover opgenomen met mijn nichtje. Samen tentje en zoquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Alleen een knuf? Op festivals wil ik meer hoor dan alleen een knuf +O
Jij wilt op een festival gelijk all the way?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Alleen een knuf? Op festivals wil ik meer hoor dan alleen een knuf +O
Ja toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als appeltjes groen een mooie kleur vinden... gewoon een kwestie van smaak
Een tentje bij ParkPop?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Jazeker! Vandaag nog contact daarover opgenomen met mijn nichtje. Samen tentje en zo![]()
Heb er echt (!) zin in man!
ik ook hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik niet eens
[..]
Ik vind het prima maar een man knuffelen die ik pas net ken ook krijg ik het erg benauwd van
Drink geen alcohol (en doe ook geen drugs... jeetje ben maar saai haha)quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga ik ook nog een biertje voor je halen
Jij was druk bezig om zoentje van 1 bepaald persoon te krijgenquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wilt op een festival gelijk all the way?
Nu weet ik het niet zeker meer, haha!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
begreep ik je toch goed?!
heeeerlijk in de bosjes waar iedereen je kan betrappen... niets mis mee toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wilt op een festival gelijk all the way?
Colaatje/7up/sinas danquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Drink geen alcohol (en doe ook geen drugs... jeetje ben maar saai haha)
Onlangs is er een collega uit de kast gekomen. Tenminste officieel, want iedereen wist het allangquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet zeker meer, haha!
Ik bedoel gewoon aan te geven dat ik het heel normaal vind als iemand aangeeft dat hij/zij homoseksueel is. Ik accepteer en respecteer het. Ik vind het zelfs niet eens speciaal, maar normaal.
Zitten we dan op 1 lijn?
Allemaal prima hahaquote:
Dan zitten we op 1 lijn.. ik vind het eigenlijk net zoiets als een kleur leuk vinden.. de ene kleur past gewoon beter bij iemand dan de ander.. Dus ik denk dat we wel redelijk op 1 lijn zittenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon aan te geven dat ik het heel normaal vind als iemand aangeeft dat hij/zij homoseksueel is. Ik accepteer en respecteer het. Ik vind het zelfs niet eens speciaal, maar normaal.
Zitten we dan op 1 lijn?
Oh, in de bosjes. Ik dacht al: midden op het terrein is ook zo wat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heeeerlijk in de bosjes waar iedereen je kan betrappen... niets mis mee toch?
Smakelijk! ik wacht nog totdat mijn diner gebracht wordt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
PP, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
* MNR is having diner
quote:
After party @ my place... als ik de dag erna verlof kan krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
PP, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
* MNR is having diner
Heel goed. Het wordt nog zwaar onderschat hoeveel moeite het kost om op zo'n festival wat te drinken te scorenquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij was druk bezig om zoentje van 1 bepaald persoon te krijgen
Zeg ik heb ook normen en waarden! al zijn het er niet veelquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, in de bosjes. Ik dacht al: midden op het terrein is ook zo wat.
Jij bent dan ook geen vrouw. Wedden dat ik zo iets voor je gehaald heb?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel goed. Het wordt nog zwaar onderschat hoeveel moeite het kost om op zo'n festival wat te drinken te scoren
Jammer! ik hou van wild en maf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zeg ik heb ook normen en waarden! al zijn het er niet veel
Elk intelligent mens vind dat normaal, anders zijn het bekrompen idioten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Zitten we dan op 1 lijn?
Dan weten we iig wie we in de rij laten staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen vrouw. Wedden dat ik zo iets voor je gehaald heb?
wat komen ze brengen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Smakelijk! ik wacht nog totdat mijn diner gebracht wordt...
Kom je ook naar ParkPop? Kan ik van jouw skills gebruikmakenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen vrouw. Wedden dat ik zo iets voor je gehaald heb?
Die dingen zijn zo overboord te gooien hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer! ik hou van wild en maf!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Elk intelligent mens vind dat normaal, anders zijn het bekrompen idioten.
Dan zal je Kz wel mogen. ^^quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer! ik hou van wild en maf!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo overboord te gooien hoor
chinees is goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Chineeskon het gewoon niet opbrengen om vandaag te koken....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom je ook naar ParkPop? Kan ik van jouw skills gebruikmaken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Chineeskon het gewoon niet opbrengen om vandaag te koken....
Aan de andere kant: er kan natuurlijk wel veel stiekemquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zeg ik heb ook normen en waarden! al zijn het er niet veel
Toch verbazend hoeveel je stiekem kan doen temidden van heel veel mensenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de andere kant: er kan natuurlijk wel veel stiekem
Dat kan zonder stiekem te doen ook hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch verbazend hoeveel je stiekem kan doen temidden van heel veel mensen
28 juni.. is dat een even of een oneven week? O wacht.. op een zondag... dan kan ik sowieso nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als ik kom?!ik zei komen..
Valt er niets te regelen?! ik wil natuurlijk wel iemand waar ik tegenaan kan hangen als er zwijmel muziek is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
28 juni.. is dat een even of een oneven week? O wacht.. op een zondag... dan kan ik sowieso niet
Jawel, maar omdat nou tussen een paar honderd mensen te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan zonder stiekem te doen ook hoor
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat nou tussen een paar honderd mensen te doen.
een aanhanger?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Valt er niets te regelen?! ik wil natuurlijk wel iemand waar ik tegenaan kan hangen als er zwijmel muziek is!
van opruimen krijg je t vanzelf warm!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr ik moet zo echt een beginnen om m'n kamer op te ruimen.. Maar het is nog te koud in m'n kamer
Volgens mij zeg je dat ook tegen je kidsquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van opruimen krijg je t vanzelf warm!
Typisch.. ik had ook al zo'n déja-vu momentje zojuistquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is niet nodig ik gebruik t oh wat ben je lief principe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat ook tegen je kids
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt scheel, nu dacht ik dat jij dat zei over je kamer..
ik merk dat ik altijd op die groenepijltjes druk bovenin bijna nooit f5quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn.. sinds ik hier op singles zit draait mijn leven echt op F5
doei doeiquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Warm nights,
Almost left behind
Suitcase of memories,
Time after time...
Ik ben meer fan van Cyndiquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]En dan de versie van Eva Cassidy!
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister eens dan?quote:
RENNENquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Luister eens dan?
En nu moet ik echt weg, anders kom ik te laat!
*rent*
Zal ik doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Luister eens dan?
En nu moet ik echt weg, anders kom ik te laat!
*rent*
Ik wist dat die opmerking ging komenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Eva's versie is erg goed, maar mist in mijn oren de persoonlijkheid die Cyndi meebrengt. Cassidy's versie van Songbird daarentegen staat mijlenver boven het origineel.quote:
Ik dacht al, wanneer komt de kenner zich melden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eva's versie is erg goed, maar mist in mijn oren de persoonlijkheid die Cyndi meebrengt. Cassidy's versie van Songbird daarentegen staat mijlenver boven het origineel.
Ik ben ook cluelessquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over.
Het verschil tussen Cyndi Lauper en Eva Cassidyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het verschil tussen Cyndi Lauper en Eva Cassidy
Ok...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de ene vorig jaar nog in Amsterdam stond uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de ene vorig jaar nog in Amsterdam stond uiteraard.
Kim!quote:
Ik was er bijquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat niet wist
Zou ook graag bij Toto geweest willen zijn, die waren een paar jaar geleden ook nog in Nederland
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:07 schreef Ludootje het volgende:
Zit nu trouwens keihard de zusjes Wilson door mij speakers te laten knallen, blijft ook heerlijk!
What's in a name...quote:
quote:
Ik heb ze allebeiquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nancy en Ann Wilson, beter bekend onder de naam Heart![]()
Neuh, dan had ik dat bij Cindy Lauper al gedaan...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
Air, kop hem maar in
Alone? All I wanna do? Toch niet Barracuda?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
Heart is trouwens ook de band die één van de grootste muzikale gedrochten ooit op hun naam heeft staan als je het mij vraagt.
All I wanna do natuurlijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Litpho het volgende:
Alone? All I wanna do? Toch niet Barracuda?.
Dat kost je tofheidpuntjes...quote:
Heartquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Air, kop hem maar in
En dan vergeet 'ie Alone!quote:
Kleren opruimen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow 1 kast klaar.. 1 vuilniszak vol
En als ik mijn wereldberoemde puppyoogjes opzet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, want dan is het over met mijn bekende onduidelijk zijn.
Deze doet het goed bij L. in ieder geval...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje ik had toen straks een briljante ingeven over een liedje om te spammen om lit en air op de kast te jagen maar ik ben het weer vergeten
Dat stomme leren ook telkens
En nog een paar...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed dat ik niet alles vertel hier dan...
Oh, over liedjes voor mensen gesproken.. ik vind deze wel wat voorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje ik had toen straks een briljante ingeven over een liedje om te spammen om lit en air op de kast te jagen maar ik ben het weer vergeten
Godver, die kende ik niet. Enkel het origineel.quote:
Mikaquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze doet het goed bij L. in ieder geval...
Cutting Crew had ik ook net opstaan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mika
Gejat van The Cutting Crew
Leren is het toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil een hoop met Litpho, maar niet samen in één bed...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Leren is het toch nog ergens goed voor.Je wil toch niet twee man op de kast?
Eerder in je bed toch?
Laat ze eerst maar eens zien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als ik mijn wereldberoemde puppyoogjes opzet?
Minder leuke en leuke dingen dus.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben dus weer single!
En ik heb vandaag Lixi uit dit draadje ontmoet!
(Dat heeft geen verband met elkaar hoor)
Voor jou blijven ze nu ook nog eventjes een vraag dus!quote:
Ik vond deze bij de eerste keer horen meteen al tof. Analoge synths...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
dan doe ik wel gewoon even een leuk liedje als we toch bezig zijn
Met één vrouw erbij he.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil een hoop met Litpho, maar niet samen in één bed...
Ze is gewoon heel tofquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond deze bij de eerste keer horen meteen al tof. Analoge synths...
ik vind haar persoonlijk nu leuker dan met molokoquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
Als we toch in de Roisin Murphy hoek zitten:
Niet doorslaggevend genoeg om dan toch maar wel het bed met hem te delen...quote:
Te blij allemaal. Maar in die zin is het wel vrouwvriendelijke muziek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
En het is zooo heerlijk om op te dansen
Idd, wat een tegenvaller.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor jou blijven ze nu ook nog eventjes een vraag dus!Wie weet zie je ze ooit nog wel eens.. maar om je alvast even een voorproefje te geven, hoewel de mijne cuter zijn
[ afbeelding ]
Maar das dan ook geen puppy!
Twijfel of ik de taak dan maar van je zal overnemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet doorslaggevend genoeg om dan toch maar wel het bed met hem te delen...
ooit kan ook gedefinieerd worden tot 28 juniquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, wat een tegenvaller.Ooit is ook zo'n dooddoener.
ParkPop!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooit kan ook gedefinieerd worden tot 28 juni
Neem jij mijn taak over, neem ik die vrouw, rhu dus, wel mee...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
Twijfel of ik de taak dan maar van je zal overnemen.Het is die vrouw he.
Wat is 28 juni???quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooit kan ook gedefinieerd worden tot 28 juni
Nederland kennende zal het wel de gutsende regen worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een toeval!Dansjes doen in het gras onder de straal blauwe hemel!
Straal bezopen dansen in het blauwe gras zei je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een toeval!Dansjes doen in het gras onder de straal blauwe hemel!
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
dan doe ik wel gewoon even een leuk liedje als we toch bezig zijn
quote:
En jij dus met je vrouw en rhu? Of is rhu een kloon van je vrouw. ofquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak over, neem ik die vrouw, rhu dus, wel mee...
Terwijl de bloemetjes bloeien, de muziek langs mijn oren vloeit en de alcohol naar mijn rode neus trekt... Ja zoiets!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Straal bezopen dansen in het blauwe gras zei je?
Slecht excuus! neem der mee!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
IK KAN 28 JUNI NIET!!!
Kunnen ze dat niet even verzetten ofzo?
Mn moeder is dan jarig
Zoveel kleren??quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van mijn opruimplan
Ennuh jongens.. het is nog niet eens nacht .. en youtube mag toch echt wel in het gewone SC hoor
Veel oude kleren.. en als je het niet opruimt of opvouwt dan zijn de kasten snel volquote:
ik dans graag blijquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te blij allemaal. Maar in die zin is het wel vrouwvriendelijke muziek.
Die hic (!) impliceert dat je meer gezopen hebt dan strikt noodzakelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Techno het volgende:
Helleau sjingels! *hic*
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jij dus met je vrouw en rhu? Of is rhu een kloon van je vrouw. of
laat maar ik raak in de war.
Qua leeftijd misschien, maar qua wijsheid pas je prima.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben toch veel te jong voor air
Het feit dat hij t kan typen impliceert dat juist nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die hic (!) impliceert dat je meer gezopen hebt dan strikt noodzakelijk.
alleen je moeder?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
IK KAN 28 JUNI NIET!!!
Kunnen ze dat niet even verzetten ofzo?
Mn moeder is dan jarig
Klopt, dus je bent nu aan vuilniszak twee begonnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Veel oude kleren.. en als je het niet opruimt of opvouwt dan zijn de kasten snel vol
Wist niet dat Air een leeftijdsgrens had. (als het maar wettelijk is toegestaan)quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben toch veel te jong voor air
Alsof doen is trouwens best moeilijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:58 schreef Ludootje het volgende:
Jammer, had anders nog leuke acties kunnen opleveren...
Nog niet.. nu eerst wie is de mol kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Klopt, dus je bent nu aan vuilniszak twee begonnen?
ik heb nu maar een kastje en een lade kastje. Moet eigenlijk nieuwe kleren.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ sluipt maar weer weg
op zn vroegstquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij dansen?! in oktober pas?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua leeftijd misschien, maar qua wijsheid pas je prima.
* Bengeltje auto weer terug in singles lokt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ sluipt maar weer weg
Vind ik geen bal aan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog niet.. nu eerst wie is de mol kijken
Shoppen dus
Jij viel op blond, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua leeftijd misschien, maar qua wijsheid pas je prima.
Ja, hoezo?quote:
Ik welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
Vind ik geen bal aan.
En hou ook niet zo van shoppen, ik shop omdat ik dingen nodig heb en kom dan nog vaak terug met niets.
Whehe.. ik hou wel van shoppen! lekker een dag lang door de stad slenteren en geregeld even een terras pakken en een beetje mensen kijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje auto weer terug in singles lokt.![]()
[..]
Vind ik geen bal aan.
En hou ook niet zo van shoppen, ik shop omdat ik dingen nodig heb en kom dan nog vaak terug met niets.
Mensen kijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. ik hou wel van shoppen! lekker een dag lang door de stad slenteren en geregeld even een terras pakken en een beetje mensen kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |