Die hebben helaas een nare bijsmaak gekregen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Evertjan het volgende:
RIP Frank zal de beelden van zijn zege in LBL nooit vergeten een van de mooiste ooit
Waarom ? Omdat zowat iedereen waar hij daar magistraal van wegknalt later betrapt of serieus in verband is gebracht met doping ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die hebben helaas een nare bijsmaak gekregen.
weet je dat dat me niet eens uitmaakt in die tijd reden alle toppers met dope. Gewoon om te zien hoe hij die heuvels en klimmetjes in LBL op ging met de fiets. Prachtig om te zienquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die hebben helaas een nare bijsmaak gekregen.
De nummer twee toch eigenlijk niet. Ja, misschien een klein beetje na zijn carriere.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat zowat iedereen waar hij daar magistraal van wegknalt later betrapt of serieus in verband is gebracht met doping ?
En dat heb ik nooit gesnapt... Die adoratie en die hoop (tot op de dag van vandaag) dat hij weer met de voorsten mee zou kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik heb eigenlijk altijd nog een klein beetje hoop gehad dat hij misschien ooit op een goeie dag nog eens zou mee zitten in de finale van pakweg de Ronde ...
Die adoratie komt er puur door z'n uitstraling en de manier waarop hij koerste ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat heb ik nooit gesnapt... Die adoratie en die hoop (tot op de dag van vandaag) dat hij weer met de voorsten mee zou kunnen.
Ik eigenlijk ook wel. Dacht er vorige week nog aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik heb eigenlijk altijd nog een klein beetje hoop gehad dat hij misschien ooit op een goeie dag nog eens zou mee zitten in de finale van pakweg de Ronde ...
Kende je hem persoonlijk dan? Natuurlijk is het triest als iemand van 34 overlijdt maar de meeste reacties hier vind ik zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:06 schreef maril het volgende:
Ik schrik hier ook van, ben zelfs geemotioneerd, RIP VDB
Nee, het ook een vreemde reactie van mij maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kende je hem persoonlijk dan? Natuurlijk is het triest als iemand van 34 overlijdt maar de meeste reacties hier vind ik zwaar overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |