Ik hoorde dat Bos zelfs een tandje groter had, jeweetwel dat het er veel indrukwekkender uitzag.quote:
Hij was in de finale van Nokere Koerse ten aanval getrokkenquote:
Hij staat inderdaad op de startlijst.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
Hij rijdt volgende week toch in de Ronde van het Groene Hart?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef Postlezer het volgende:
En hij wint de 2e etappe (TT) in de boucles de l'Artois (2.2) en hij is leider![]()
Doen oa Backstedt, Roesems en Tombak mee. Voor de rest is het natuurlijk een doodgewone amateurkoers
quote:Vandenbroucke wint 1e "serieuze koers"
za 04/04/09 - Terwijl de Ronde-koorts stijgt in ons land is Frank Vandenbroucke actief in Frankrijk, meer bepaald in de Boucle de l'Artois, een 2.2-rittenkoers. En met succes, de Cinelli-Down-Under-renner won de tijdrit en leidt in de stand.
Vandenbroucke was ook vrijdag al op dreef, toen eindigde hij in de kopgroep als 8e. Zaterdag was het dan prijs en won hij de tijdrit over 15 kilometer. Ploegmaat Bert Roesems werd 3e.
Ploegleider Nico Mattan glunderde aan de telefoon met sporza.be. "Het is hier echt een stevig deelnemersveld en dus zeker geen kermiskoers, hé. Dit is een mooie overwinning", zegt hij.
"Ik vroeg het Frank net en hij denkt dat het al 5 jaar geleden is dat hij nog won. Hij is ook leider, maar deze namiddag volgt wel nog een bijzonder lastige rit."
"Hij heeft maar enkele seconden voorsprong in de stand en er komt nog een helling van 13 procent. Hij zal het nog moeilijk hebben", zegt Mattan.
En voor Gretsch, de vicewereldkampioen tijdrijden U23.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:09 schreef wimderon het volgende:
Ik zie ook bijvoorbeeld Dimitri Champion bovenin het klassement staan. Die eindigde regelmatig top 20 in TT's tussen de grote jongens. Toch aardig dat hij jongens als Champion en Roesems kan kloppen in een tijdrit.
Twee of drie comebacks geleden reed hij nog een prima tijdrit in de Panne (wat volgens mij ook zijn laatste fatsoenlijke uitslag was)quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij is natuurlijk altijd al een vrij goeie tijdrijder geweest. Misschien ook niet onlogisch dat hij dat als eerste terug oppikt, op 15 km zal zijn conditionele achterstand toch ook al een kleinere rol gaan spelen dan bij een volledige etappe ...
quote:Op maandag 13 april 2009 09:34 schreef Neontetra het volgende:
Waarschijnlijk start hij vandaag in de Ronde van Drente
Live te volgen via RTV Drente (ook via livestream)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |