abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65791965
De overval doet me een beetje aan dit filmpje denken:
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 10:24:51 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65792062
quote:
'Boneka Belsaram moordenaar Martin Hoogland''Dode was gevreesde gangster' Van onze internetredactie

AMSTERDAM - Eén van de mannen die gisteren dood werden gevonden in Leiderdorp is de beruchte crimineel Boneka Belsaram. De Amsterdammer werd lange tijd door justitie gezien als de moordenaar van Martin Hoogland.

Belsaram werd in juni 2006 gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de moord op Hoogland. Hoogland, die na zijn voortijdig beëindigde carrière bij de Amsterdamse politie in het criminele milieu belandde, werd in maart 2004 tijdens een verlof van zijn detentie in Hoorn van zijn fiets geschoten. Hij zat een gevangenisstraf van twintig jaar uit wegens de moord op mafiabaas Klaas Bruinsma en de moord op drugshandelaar Tony Hijzelendoorn (1992).

De strafvervolging werd gestaakt wegens gebrek aan bewijs. Volgens zijn raadsvrouw voldeed Belsaram niet aan het signalement van de schutter (justitie beschikte over vrij goede camerabeelden) en had hij bovendien een sluitend alibi.

Gisteren werden twee dode mannen gevonden in de buurt van pannenkoekenhuis De Hooiberg langs de A4. Het tweede slachtoffer is waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst.

Opvallend is tevens dat Boneka betrokken was bij een schietpartij in 2005. De Surinamer schoot daar 'Rico' Flores Lopez dood na een ruzie. B. werd veroordeeld, maar was inmiddels weer op vrije voeten
pi_65792142
Opvallend dat de dader van een liquidatie 5 jaar later weer vrolijk rondhuppelt.
pi_65792546
Ja jongens, blanke slachtoffers. Een Surinamer en een Marokkaan.
pi_65827933
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Chooselife het volgende:
Blank zijn ze niet, aan de foto's te zien. Zuid-Europeanen, of Noord-Afrikanen.
Nope, Molukker en Marokkaan
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_65828339
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef buachaille het volgende:
Opvallend dat de dader van een liquidatie 5 jaar later weer vrolijk rondhuppelt.
Opvallend? Ik zou het eerder idioot willen noemen.

2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65830207
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Benieuwd wat hier de achtergrond van is...
Ze zullen hun afspraken wel niet nagekomen zijn.

Als iedereen nou eens wat vaker zijn afspraken zou nakomen, dan wordt de wereld daardoor weer een stukje beter.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_65830512
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of zijn de foto's nogal... expliciet?
Meestal zetten ze toch schermen op, enzo?
Dat ligt niet aan jou.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:38:44 #59
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_65831598
Gisteren even langs de plek gereden, omdat ik er uit mijn werk langskom.
Er lagen veel bloemen en dergelijke, en er waren veel 'vrienden/kennissen' van het slachtoffer volgensmij die een kijkje kwamen nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')