Benieuwd wat hier de achtergrond van is...quote:Twee dode mannen gevonden in Leiderdorp
LEIDERDORP - Op het terrein van een pannenkoekenhuisje aan de Persant Snoepweg in Leiderdorp, vlak langs de snelweg A4, heeft een voorbijganger donderdagochtend omstreeks half zeven twee dode mannen gevonden.
De politie gaat uit van een misdrijf. Hoe de mannen om het leven zijn gebracht, kon de politie nog niet zeggen. De politie is een onderzoek gestart.
Kan natuurlijk dat de pannenkoeken niet goed waren, maar daar ga ik niet van uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa, wanneer ze levend waren geweest was het geen nieuws geweest.
yep, ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik gok op een afrekening, drugs
quote:De recherche is op dit moment nog bezig met technisch onderzoek. De lijken liggen nog bij twee auto's die naast het restaurant staan. Het gaat om twee blanke mannen en ze lagen ruim twintig meter van elkaar.
telegraaf.nl
loop er even langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
Is hier 300 meter verderop. Interesting.
Kun je geen foto's maken? Nee, bedoel niet van de lijken, maar van de bedrijvigheid daar nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
Is hier 300 meter verderop. Interesting.
De politie bedoelt een Zuid-europeanse of Zuidoost-Europeans afkomst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Chooselife het volgende:
Blank zijn ze niet, aan de foto's te zien. Zuid-Europeanen, of Noord-Afrikanen.
Nee, ik ben geen ramptoerist.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Kun je geen foto's maken? Nee, bedoel niet van de lijken, maar van de bedrijvigheid daar nu
Die fotos van andere kranten kunnen we niet gebruiken, nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |