SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
ja, als je afgaat op 3 van hen zou je zeggen OD, van eentje (Phyl) ben ik niet helemaal zeker, maar 3 zijn zeker OD. Dus ga ik voor OD.quote:
correctomundo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, als je afgaat op 3 van hen zou je zeggen OD, van eentje (Phyl) ben ik niet helemaal zeker, maar 3 zijn zeker OD. Dus ga ik voor OD.
da's waar maar iets meer uitleg lijkt me noodzakelijk.quote:
je vraagt alleen wat het isquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's waar maar iets meer uitleg lijkt me noodzakelijk.
zo moeilijk is het dus niet Star +1quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:01 schreef Starzky het volgende:
[..]
je vraagt alleen wat het ishet is rundvlees, en heeft vrij veel weg van biefstuk, en het heet zo omdat joden dit stukje vlees van een rund wel mogen eten en de rest niet oid
* correct me if i'm wrong
klopte het dat joden alleen dat stukje van een rund mogen eten? want wist dat niet zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
zo moeilijk is het dus niet Star +1
Stand deel 1409
conleche 3
FritsVanEgters 1
svk1985 4
Starzky 4
PhysicsRules 1
Iggy_in_the_house 1
starla 1
RoofingBurner 1
ja, alleen het gedeelte vanaf de maag tot de kop, alles na de maag is onrein.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Starzky het volgende:
[..]
klopte het dat joden alleen dat stukje van een rund mogen eten? want wist dat niet zeker
quote:
atari bracht een thuisversie van pong uit.... maar deze ontwikkeling leidde tot honderden gekloonde spellen en spelsystemen....quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef RoofingBurner het volgende:
of Sinclair Spectrum, die was volgens mij nog eerder.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
missen wij iets of mis jij iets?
En geen Fc Twente of G.A.E.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef Starzky het volgende:
[..]
hint: een van de systemen die ik zoek is ook een naam van een club in de eerste divisie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |