Ze zijn nog bezig.quote:
Georgina Verbaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ziet Georgina eruit als een topmodel?![]()
Welke Belgische wielrenner overleed onlangs tijdens de Ronde van Qatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
nee, zal wel weer sport wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:43 schreef Starzky het volgende:
nu komt Tong80 zo met de vraag, welke cup hebben Heidi Klum, Georgina Verbaan en andere vrouwen die eruit zien als een topmodel (of die het zijn). Met foto's graag
quote:
mwoah...tong kennende gaat het om iets supertriviaals zoals welke kleur de onderbroek had van pelé toen hij debuteerde op een WK.quote:
Ok danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
als het al over cups gaat zal het wel de europacup zijn..
Ik ga op aanvragen afquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef starla het volgende:
[..]
mwoah...tong kennende gaat het om iets supertriviaals zoals welke kleur de onderbroek had van pelé toen hij debuteerde op een WK.
Yep. momenteel het meest verdienende model ter wereldquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef starla het volgende:
Giselle Bundhen
yupquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
Huishoudschool ?
jawohlquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Starzky het volgende:
BAngkok
quote:
Vond haar er wel leuk uit zien, maar Sylvia (de nummer 2) was veel beterquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef ScottTracy het volgende:
Och, hoe heet zij ook alweer... dat domme blondje
En ze kon ook geen woord engelsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ja Sylvia die naam wist ik ook nog welMaar die blonde maakte steeds van die domme opmerkingen. Ik kom niet op haar naam, maar moet nu toch weg
quote:
Ja das mooi geborduurd hè!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef Starzky het volgende:
ik weet wel dat hij Derck Shepherd ofzo heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |