yep, dacht dat ie wel wat bekender zou zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef tomtomaat het volgende:
smalhout?
ja hoor iedereen is welkom. Wel even goed de OP lezen, dan weet je wat de regels zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben niet echt slim of ontwikkeld, maar mag ik meedoen?
Als dat een makkie is dan zit je hier goed. Je moest een weten hoeveel daar al moeite mee hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef dribbel79 het volgende:
niks opzoeken, juiste spelling en de vraagsteller bepaalt of t goed is/ makkie...
dat snaptie ook al!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef dribbel79 het volgende:
maareh, tom is z'n F5 kwijt? want daar is het wachten op toch?
ik zit hier de lak van m'n F5 toets af te rammen...quote:
UNICEF (United Nations Children's Fund; tot 1953: United Nations International Children's Emergency Fund)quote:
moet kloppen ..zoveel belastinggeld als ze krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef starla het volgende:
Invalide Belastingsbetalers
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Starzky: Georgina Verbaan noemde haar borsten Harries.
qonmann 1
très bienquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Baila baila?
Die ken ik neet eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef qonmann het volgende:
wat weet ik ook veel
Noem een single van Tatjana
Ziet Georgina eruit als een topmodel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef Starzky het volgende:
[..]Heul niet, ik zag haar er een keer mee spelen, en toen zei ze aan mij: 'Wil jij ook eens met Hanz en Franz spelen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |