uit japanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat komt de naam van het automerk Subaru vandaan?
details, please.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Starzky het volgende:
maar zonder gein, er was een keer zo'n uitwisselingsstudent die heette ook Subaru (japanner)en die zat op de zelfde opleiding als mij, en toen ik vroeg waarom hij naar een auto was vernoemd zei hij dat hij naar een sterrenbeeld was vernoemd, dus dat zal hier ook wel zo zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
sorry dat ik je zelf geen punt kon geven, maar zag dat het al is gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
zoontje uit het raam gevallen en dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
starla +1quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef starla het volgende:
coldplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |