nee geen mount en geen fijiquote:
jaquote:
kun je mijn mail niet zien in mijn profiel?quote:
ben benieuwd naar het juiste antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
hij zegt dat je inbox niet beschikbaar is....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef svk1985 het volgende:
[..]
kun je mijn mail niet zien in mijn profiel?
on topic:
als niemand de naam weet zit ik met een dilemma, wil het punt dan wel geven, maar dan aan wie:
degene die wist dat het een onderwater beginnende berg (starzky)
of degene die zei een vulkaan op hawaii (physicsrules)
??
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:38 schreef Starzky het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het juiste antwoorddan wil ik mount wel goed rekenen maar wat erachter komt is nog altijd foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mount of mauna is het eerste woordScience is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
mijn hotmail niet.... vaagquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef Starzky het volgende:
[..]
hij zegt dat je inbox niet beschikbaar is....
nee, het pm systeem op fok!quote:
neequote:
yepquote:
uit japanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat komt de naam van het automerk Subaru vandaan?
details, please.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Starzky het volgende:
maar zonder gein, er was een keer zo'n uitwisselingsstudent die heette ook Subaru (japanner)en die zat op de zelfde opleiding als mij, en toen ik vroeg waarom hij naar een auto was vernoemd zei hij dat hij naar een sterrenbeeld was vernoemd, dus dat zal hier ook wel zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |