Ik lulde maar watquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef svk1985 het volgende:
[..]
nykanen slechts 2 keer hoor, wel ff meotennazoeken
Skispringen laat ik liever aan de pro's overquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Sport moet je niet over lullen, dat moet je doen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef svk1985 het volgende:
lella lombardi.... en ik dacht 6e, was toen laagste plek waar je punten kreeg volgens mij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
uhm, ik snap de vraag niet... Is het de bedoeling dat er bijv. de naam van een berg wordt genoemd die 2000 meter onder de zeespiegel ligt, en er 6,5 km boven uit steekt zodat de totale hoogte op 85, km komt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef svk1985 het volgende:
we stoppen even met sport
Iedereen weet dat de Mount everest de hoogste berg is tov van de zeespiegel.
Een andere manier om naar de hoogte te kijken is door te kijken naar hoe hoog de berg uitsteekt boven de vlakte er direct omheen, welke berg is dan de grootste?
ja iets in die richting, weet je ook welke....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
uhm, ik snap de vraag niet... Is het de bedoeling dat er bijv. de naam van een berg wordt genoemd die 2000 meter onder de zeespiegel ligt, en er 6,5 km boven uit steekt zodat de totale hoogte op 85, km komt?
klopt ook, nu nog een naamquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Is dat niet een vulkaan op Hawaii? Ik vergeet steeds hoe dat ding heet.
neequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ja iets in die richting, weet je ook welke....
Tnx, nu gaat er bij mij een belletje rinkelenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Starzky het volgende:
[..]
Tnx, nu gaat er bij mij een belletje rinkelen![]()
ik gok op Kunau
mount kunauquote:
nee, eerste woord is volgens mij wel het lokale woord voor berg....quote:
ik??quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Starzky het volgende:
heb het inmiddels al opgezochtwe zaten wel in de buurt volgens mij, maar check pm
EDIT: inbox niet beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |