Pff.. En je ex is nergens te vinden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nope, ik heb alles nagebelt waar ik betalingsverplichtingen had en een overzicht opgevraagd van eventuele openstaande schulden. Óf, als er geen schulden staan, een brief waarop dit bevestigd is. Puur om mezelf ff in te dekken.
Er loopt een vaste 'schuld' (een PL dus) bij de bank, van 16k en de overige 5k zijn losse rekeningen waar ik 't overzicht al van heb.
Dus d'r kan nu gelukkig niets meer bijkomen. 't Kan alleen nog maar minder worden!:)
Ik ben stiekem wel op zoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je single omdat je het wil, of ben je stiekem wel op zoek?
Ik weet het eigenlijk niet. Ik wil wel (graag) een vriend, maar ik zoek niet ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek, ik wordt liever gevonden
Goed gedaan hoor (Y)quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Eerste keer dat ik hier een topic open
Ah ok. Ik bedacht me net gewoon ineens waar deze 'nieuwe' vandaan kwamquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat was gister inderdaad, maar was toen al in de middag langs geweest. Ook toen jaagde ik iedereen weg
Stiekem op zoek, maar word liever gevondenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bewust single op dit moment, maar ik sta wel open voor een eventuele relatie (of wat dan ook).quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
Niets op aan te merken, perfect gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef robbolo het volgende:
Eerste keer dat ik hier een topic open
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets op aan te merken, perfect gedaan.
Mja, daar kan ik mij ook wel in vinden, alleen ik heb de laatste tijd sowieso al veel gedaan en lol gehad, dat één iemand nu leuker is (denk ik)quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
Ik zit heel erg in dubio. Van de ene kant wil ik heel veel lol hebben en me absoluut niet binden.
Maar...
Van de andere kant lijkt het me gewoon heerlijk om één persoon te hebben waarmee ik alles kan delen en me volledig in kan storten.
Maar daarvoor moet je dit doen.quote:Van de andere kant lijkt het me gewoon heerlijk om één persoon te hebben waarmee ik alles kan delen en me volledig in kan storten.
En dat vind ik nietsquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
Van de ene kant wil ik heel veel lol hebben en me absoluut niet binden.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb volgens mij iets best interessants gemist, maar ga niet teruglezen nu... Word net wakker van n nachtmerrie en kan helemaal niet meer in slaap komen...
Hoi JB.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb volgens mij iets best interessants gemist, maar ga niet teruglezen nu... Word net wakker van n nachtmerrie en kan helemaal niet meer in slaap komen...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik mij ook wel in vinden, alleen ik heb de laatste tijd sowieso al veel gedaan en lol gehad, dat één iemand nu leuker is (denk ik)
Volgens mij zitten jullie dus wel een beetje met hetzelfdequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik wil dit.
[..]
Maar daarvoor moet je dit doen.
[..]
En dat vind ik niets.
Mij niet volgens mijquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
dat is me, tot nog toe, best vaak overkomen.
Ik wil mij wel bindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten jullie dus wel een beetje met hetzelfde
Ik juist wel. Maar daarvoor moet je lol hebben om iemand te ontmoeten, en dat is lastig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil mij wel binden
En Tegan niet (denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |