Sjimmie ik heb toch gelijk.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef RayMania het volgende:
We gaan die discussie niet opnieuw voeren hier.
Kom niet aan de modsquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opmerkelijk dat de kuttopics van Tong wel gesloten worden, maar als een mod een topic opent over een flutonderzoekje, een topic dat bovendien een hoog troll/flame potentieel heeft, blijft dit wel gewoon open.
Het was geen geruchtquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef RayMania het volgende:
Misschien toch even de sluitpost lezen, want daar staat in dat het makkelijk in het centrale Hiddink topic kan. Ja, en dat het een gerucht was, maar dat is minder belangrijk.
We zouden niet meer verder discussieren hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Vooral ook denken dat we topics van tong automatisch sluiten, omdat het tong is.
Ja, want dat doen we ook echt. We willen tong pesten, lekker zijn topics sluiten. Kom op zeg.
Inderdaad. Dat kun je dan veel beter automatiseren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef RayMania het volgende:
Vooral ook denken dat we topics van tong automatisch sluiten, omdat het tong is.
Ja, want dat doen we ook echt. We willen tong pesten, lekker zijn topics sluiten. Kom op zeg.
Mooi, dan zijn we klaar. Scheelt ook weer een avond hier zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zouden niet meer verder discussieren hier
Je bent traag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[15-02 @ 12:30] Ajax - Feyenoord #2
Om de meeste platjes kan ik nog wel lachen maar dit is toch geen humor?
Ja stel je voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we klaar. Scheelt ook weer een avond hier zitten.
Velen hebben dat al, misschien even in het handige-linkjes-topic kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we niet voor iedere eredivisiespeler een centraal topic maken ?
Henk Timmer niet meer welkom bij Feijenoord.
Heb je er veel last van?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[15-02 @ 12:30] Ajax - Feyenoord #2
Om de meeste platjes kan ik nog wel lachen maar dit is toch geen humor?
Een contract dat niet verlengd wordt bij de nummer twee van Oranje wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Velen hebben dat al, misschien even in het handige-linkjes-topic kijken.
Een contract dat niet verlengd wordt is geen topic waard, maar dat weet je wel denk ik.
Wat wil je nou? Dat ik al die onnodige topics niet sluit, omdat jij het wel topicwaardig vindt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een contract dat niet verlengd wordt bij de nummer twee van Oranje wel.
Ik ben het met je eens dat je topics van me sluit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al die onnodige topics niet sluit, omdat jij het wel topicwaardig vindt?
Neem de lijst eens door: Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we niet voor iedere eredivisiespeler een centraal topic maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |