Erm, deze clip is net 3 dagen oud?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef MisterO het volgende:
Oudddddddddddd
ow ik heb weer een zeikmomentje merk ik![]()
Al 3 dagen?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm, deze clip is net 3 dagen oud?![]()
Bitch purleeease.
Jazeker, net Hollywood Dag 2 gekeken. Dra-ma hahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hey CDP, volg jij american Idol nog?
Ik heb deze clip een half jaar geleden gezien hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bitch purleeease.
Ow snoesje... ik ben er morgen niet bij hequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bitch purleeease.
Dit is de nieuwe versiequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb deze clip een half jaar geleden gezien hoor
Ja, was wel aardigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jazeker, net Hollywood Dag 2 gekeken. Dra-ma haha
Oh ok, ik dacht al: wtf weet ik iets over popculture beter dan CDPquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe versieDe versie die jij bedoeld is idd al een half jaar oud, maar hier zitten nieuwe dingen in en deze gaat echt ook de TV op i/d US.
En dayumn de remixen zijn ook frakkin' lekker!
Die kwma heel snel voorbij in zn groepje. Welke emo? Huilie Nathan of Adam uit Wicked?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, was wel aardigDie Emo
Vraag me wel af waar Castro is gebleven?
Niet Nathanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kwma heel snel voorbij in zn groepje. Welke emo? Huilie Nathan of Adam uit Wicked?
Onbetrouwbaar tuig is het!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik NET mijn jas aan gaan doen, belt ie op dat ie nog steeds op de uni zit en het morgen af moet zijn (omdat ie morgen teruggaat naar Portugal) en hij dus de bios moet cancellen.
Misschien als ie op tijd klaar is dat we nog wat gaan drinken, want (zoals hij zei) "My eyes haven;t seen a blonde beauty in a while and they need yours".Slijmbal
![]()
We shall see. En anders vraagt ie om een raincheck van 3 mnd want dan is ie weer in NL.
Portugezen en niet op komen dagen
Nonsens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
Lowlands? Alternatief hippie gedoe! No thanks!
Kloptquote:
Mensen eigenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat het ene hippie-festijn is zijn er duidelijk nog nooit geweest
EN een beetje 3 dagen zonder wassen stinkend en blowend door de modder banjeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
Weinig alternatiefs meer aan hoor. Veel techno, dance, pop etc.
Plus goeie films, leuk cabaret, mooie toneelstukken.
Mensen die zeggen dat het ene hippie-festijn is zijn er duidelijk nog nooit geweest
Er zijn genoeg douches, warme, dus je kunt lekker douchen iedere dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Pieter. het volgende:
[..]
EN een beetje 3 dagen zonder wassen stinkend en blowend door de modder banjeren.
Niks vooroordelen, de waarheid!
Omdat post ouderwets is en dit de manier is om je ervoor te straffen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
En waarom doet post naar mexico er 5 tot 12 (!!!!) werkdagen over?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |