quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een foto waar ze er als een hot bitch uitziet dan?
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en kokenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Je bent een kokkerelnicht?
Ik kan ook niet koken. Zelfs water koken gaat foutquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en koken
Je hebt me niet horen zeggen dat ik goed kan kokenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en koken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Je hebt me niet horen zeggen dat ik goed kan koken![]()
Het is wel waar denk ik
Ik heb de rare afwijking dat ik als ik ziek ben zin heb in sexTerwijl dat fysiek helemaal niet handig is...
En heb deze week bij m'n bijbaan aangekondigd te stoppen omdat ik t niet meer kan combineren met studie...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
O nee xie het al. Je studeert nog.
Je wil niet weten wat er gisteren gebeurt is, sommige dingen gaan zelfs voor hier te verquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken. Zelfs water koken gaat fout![]()
Hoe was voetbal in de kroeg? Gingen de broeken weer uit?
Is dat zo ?quote:
Voor mij wel. Ik was er nooit zo'n ster in. Ik was meer een alfa-student. Alhoewel ik ook in de verzekeringen heb gezeten.quote:
skankquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er gisteren gebeurt is, sommige dingen gaan zelfs voor hier te ver
Nee hoor, ik dacht het ook meteenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik nou de enige die de gelijkenis met Misterbrightside ziet?
heb ik nog veel gemist de laatste tijd?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
enfin, was om 1745 binnen, ga nu even gauw eten, en er om 1810 weer vandoor!
byeee!
tot vanaaf!
Ik ben ook a technischquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik was er nooit zo'n ster in. Ik was meer een alfa-student. Alhoewel ik ook in de verzekeringen heb gezeten.
Ik had je toch gezegd dat woord niet meer voor mij te gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |