quote:
waar was je de laatste dagen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik nou de enige die de gelijkenis met Misterbrightside ziet?
heb ik nog veel gemist de laatste tijd?
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwensquote:
Een oudgediende dus. En waarom zien we je nu niet meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Lang, lang geleden zwierf ik hier nog wel eens rond
hoe heette je toen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Het heerscht. Zelfs ubermensch Cairon/Phalanx was ziek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwens
ik ben een zwakke ongezonde, ziekelijke oude man (hier zou gellar's rolstoelsmilie mooi staan)
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwens
ik ben een zwakke ongezonde, ziekelijke oude man (hier zou gellar's rolstoelsmilie mooi staan)
Tsja, geen reden eigenlijk... Was rondom de geboorte van de H, ik zou in mijn historie moeten graven om te kijken wanneer het was. (en die gaat niet zo ver terug zie ik.)quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een oudgediende dus. En waarom zien we je nu niet meer?
WBquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Ooh dat moet ik dan zelf ook eens doen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
WB. en meteeen gaat iedereen je fobo checken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
WB. en meteeen gaat iedereen je fobo checken
Mooi! Ik vond je al wat te jong.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef KrnKje het volgende:
De nieuwste foto tussen die foto's is 5 jaar oud
Hyves is iets recenter... Ik ben denk ik niet zo fotogeniek...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mooi! Ik vond je al wat te jong.
Ik ben actief in CUL en dacht... laat ik hier weer eens kijken...quote:
Heb je een foto waar ze er als een hot bitch uitziet dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Ik wist niet dat Celine er als een hot bitch uit kon zien.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |