Is dat zo ja?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef Weemz het volgende:
Nou WIDM is weer lekker vaag aan het worden... Ander land, en een andere teamgeest lijkt het wel...
Wel tof trouwens dat je de test steeds zelf kan doen.
je doet mij geen plezier met een mac...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is om het Mac ras zuiver te houden!
Nog wat leuks gekocht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Pieter. het volgende:
Zo! Ook weer thuis. Rondje Praxis / Ikea gedaan EN voor het eten gezorgd (besteld bij de Sprare Rib Express.)
Foto maken en naar hem mms'en?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef Pieter. het volgende:
Oh, en niet te vergeten een nieuw badmat voor ¤ 1,50!! en een vaas. Gewoon omdattie zo goedkoop was dat het duurder is om samen op en neer te rijden en te kijken of D. hem ook leuk zou vinden.
Met de iphone kan ik niet mms'en. Maar had idd wel een foto kunnen maken en die kunnen sturen. Oh well, hij vond hem leuk, dus heb ik hem niet voor niets gekocht. Nu nogquote:
Praxis tegoedbonnen?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:20 schreef Pieter. het volgende:
Tegoedbonnen van de Praxis.
Morgen naar een verjaardag en dit is wat er gevraagd werd.
En bij de Ikea extra planken voor onze Billy's die we gebruiken als schoenenkasten. Zitten normaal 5 plankjes per kast bij, dus heb er 4 bijgekocht. Nu kunnen er 15 paar schoenen in een kast en dan wat meer. (jaja, ik weet het Imelda Marcos!.)
Valentijn is volgende week pas hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Met de iphone kan ik niet mms'en. Maar had idd wel een foto kunnen maken en die kunnen sturen. Oh well, hij vond hem leuk, dus heb ik hem niet voor niets gekocht. Nu nog. bloemen
.
Schuin? Oh, vandaar die gaten aan de onderkant. Maar hoe zet je ze dan schuin? Met de voorkant naar beneden, of met de achterkant. In het eerste geval denk ik dat de schoenen er uit donderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Praxis tegoedbonnen?!
euh... ja leuk! hahahaha
Je kunt tegenwoordig de planken van BILLY ook schuin zetten. Normaal bedoeld als tijdschriftplank maar als schoenenrek ook handig natuurlijk
Wat een crimineel!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
De mexicaan heeft afgelopen weekend in de gevangenis gezeten. Nah. Handig.
Gaat ie me eerst dat vertellen, en DAN pas waarvoor ie dan vastzat! ........... Blowen!
Dat kan ik me voorstellen! Ik zou er graag zo een hebben!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef wonderer het volgende:
Brad komt net thuis met de nieuwe macbook pro. Hij ook weer blij.
Echt belachelijk die politie daar. Ze weten dat het dus niet mag, maar dat iedereen het doet. Dus af en toe pikken ze er iemand uit als ze geld nodig hebben, die maken ze mag, flikkeren ze 2 uur in de cel en laten ze enorm dokken. Wat een "gedoogbeleid".quote:
Waarom? Zo anders dan wat ie had, is het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik zou er graag zo een hebben!
Ik ga niks zeggen over Bubba...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt belachelijk die politie daar. Ze weten dat het dus niet mag, maar dat iedereen het doet. Dus af en toe pikken ze er iemand uit als ze geld nodig hebben, die maken ze mag, flikkeren ze 2 uur in de cel en laten ze enorm dokken. Wat een "gedoogbeleid".
Maar hij begon dus eerst met "Sweety, I have to tell you something. I... uh.. I had to go to jail this weekend". Dus ik flikker bekant van me stoel af!En dan blijkt het voor iets als dit te zijn. WRARGH! Don;t ever do that to me again!
In dat soort dingen ben jij mij, en is Brad Timquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Zo anders dan wat ie had, is het niet.
Ik heb echt geen idee! Ik vermoed met de voorkant...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Schuin? Oh, vandaar die gaten aan de onderkant. Maar hoe zet je ze dan schuin? Met de voorkant naar beneden, of met de achterkant. In het eerste geval denk ik dat de schoenen er uit donderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |