Zometeen eens ff kijken dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Pieter. het volgende:
[..]
De eigenaar van onderstaand plaatje heeft een nieuw filmpje geplaatst. OMG!!
[ afbeelding ]
Maar niks te vinden zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Voor mij is het niet snel beschamend.
Gewoongeil
is ook al goed.
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst. En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar niks te vinden zeker?
Ach, wat is tegenwoordig nog beschamend te noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst. En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt worden
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst.
quote:En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt worden
Dat is om het Mac ras zuiver te houden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:57 schreef Xiance het volgende:
mijn pc is boos
ik mag niet met mac's flirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |