Ik heb altijd het idee dat er een hoop mensen hun upload uitzetten.. en dan verneuk je het systeem natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef msnk het volgende:
Sopcast hoort juist beter te werken naarmate er meer mensen op zitten, bizar
Ik heb gewoon eentje die goed werkt hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een hoop mensen hun upload uitzetten.. en dan verneuk je het systeem natuurlijk
nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eentje die goed werkt hoorHoe zet je je upload uit dan?
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef Gallorini het volgende:
Die chat op Justin.tv![]()
![]()
Wat een kansloze lutsers daar
Altijd hèquote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef Gallorini het volgende:
Die chat op Justin.tv![]()
![]()
Wat een kansloze lutsers daar
Groningen heracles? iemand?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef PteV het volgende:
al een stream van groningen - heracles bekend?
Dank je wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:05 schreef PteV het volgende:
en hier nog een keer nec- heerenveen: http://nl.justin.tv/onsubat
20.30 u rojadirecta! streams genoegquote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef RomeoTamo het volgende:
Iemand een linkje voor
Inter vs AC milan
Kijkdagen bij sport1 ?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef BAAZ. het volgende:
open ff een nieuw topic daarover, dan verzamelt men zich wat sneller
goed comment daarbijquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef Veerboot het volgende:
http://www.bright.nl/rode-kaart-voor-linken-voetbalstreams
Ik denk dat bijna alle streamers wel eieren voor hun geld zullen kiezen wanneer er gedreigd wordt met een rechtzaak. Dus zelfs als zou blijken dat het niet illegaal is om te linken, zou het waarschijnlijk weinig uitmaken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:11 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
goed comment daarbij
misschien is het eens handig om uit te zoeken of het wel illegaal is om te linken...
opvallend is dat de websites zelf niet streamen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna alle streamers wel eieren voor hun geld zullen kiezen wanneer er gedreigd wordt met een rechtzaak. Dus zelfs als zou blijken dat het niet illegaal is om te linken, zou het waarschijnlijk weinig uitmaken.
Zie de vele torrent-sites die ten onder zijn gegaan. Ongeacht of je nu gelijk hebt of niet, je gaat kapot aan de proceskosten.
Ja, en torrent-sites bieden niet zelf mp3's aan, maar geven alleen een link naar een torrent-bestandjequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
opvallend is dat de websites zelf niet streamen hoor
alleen linken naar streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |