Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....

Ze is er nog niet aan toequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....

Vind het wel meevallen heur.....ik ken genoeg dames die errug goed verdienen. Alleen kiezen die voor carrière en niet voor kinderen. En daar het leven nu eenmaal uit keuzes bestaat, vind ik het prima zo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........
vrouwen zijn altijd ''de lul''

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....
 Mij niet!
  Mij niet!

Ja, ze is wel traag in die dingen hè!quote:

Daar staat wel de drank toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.

Een gedeelte. Een gedeelte!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat wel de drank toch?

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet zo zeiken Lies, gewoon even doorpakken
En als je Heidi neemt, dan heb je de streams er gratis bij

ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ze is wel traag in die dingen hè!
Lies!!! Koppen met spijkers!!

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Nou NMNS dan heb ik toch liever dat wij de streams van Heidi en Lies krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Er is heul geen RLS!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |