Fles drank en een blowtje will doquote:

Gewoon een lekkre frisse Hollandsche knul van maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen! Bart's bakkebaarden bewerken, ja of nee

ik denk slapen........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Soury trouwens, die heeft de geest gegeven?

Dat zit je hoog hè van van de week!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zegt zelf nooit wat...... zoek het maar lekker uit.......

Bewerken of er gewoon helemaal af?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen! Bart's bakkebaarden bewerken, ja of nee

Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon een lekkre frisse Hollandsche knul van maken.

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zit je hoog hè van van de week!
 nee hoor.....  ik krijg er alléén een beetje
   nee hoor.....  ik krijg er alléén een beetje   dit gevoel bij.........
   dit gevoel bij......... 

Heidi is te eenkennig en Lies rookt toch gewoon buiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef FANN het volgende:
Maarre..... we dwalen af......... wordt het nou een gezamelijk rookhok voor Hidi en Lies of niet?

Briljant! Stoppen we er ook een Natasia bij!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.

zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.

Ik gok dat toen de SINGALONG, GROUNDHOG DAY, ESF homo's de overhand kregen Soury is gaan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Soury trouwens, die heeft de geest gegeven?

neeeeeeeeee, die heeft niet gewonnen....... maar Jaap wélquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Briljant! Stoppen we er ook een Natasia bij!

Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, die heeft niet gewonnen....... maar Jaap wél

Sekiquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?

Wat ben je ook een ouwe saaie lul ook héquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok dat toen de SINGALONG, GROUNDHOG DAY, ESF homo's de overhand kregen Soury is gaan slapen.
Had ik beter ook kunnen doen.

Jaap sowieso!
  Jaap sowieso!   

pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?

Weet je nog wel hoe die gast van CBML heet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijk

Rieb.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe die gast van CBML heet?

Lenin is al jaren dood hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:Jaap sowieso!

Maar gewoon voor de frictie enzo. Misschien als gastspelers! En dan moet die rus ook weer komen met dat hondje, wat een figuur was dat!

U ben bij deze geestelijk gezond verklaard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |