Wat een vragen allemaalquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel energie?
koffie?
pillen?
of andere genotsmiddelen?
Hoppa weer vijf euro in de pot.quote:
*pakt de sofa er alvast bijquote:
Veel reeksen en al lange tijd op fokquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heb jij een lange myat lijst!
En we willen wel een nieuwe originelequote:Op donderdag 5 februari 2009 02:19 schreef Coos het volgende:
DIENSTMEDEDELING !!!!!!!
Peter let je op. Bijna vol.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Veel reeksen en al lange tijd op fok
Toch ff spieken he
Op je verdommenis moet je hebben!quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja wat dahaaaaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan kies ik voor de 3e optie: anders
Kan je nagaan!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik op de naam boven de avatar
Stuk of 6, waarvan 4 in een mixquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ jah dan ben je nog wel effe wakker![]()
hoeveel heb je er achter je kiezen?
Eigenlijk wel maf dat iedereen iedereen checkt hier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/45511
Dan slaap je staks welquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk of 6, waarvan 4 in een mix
ow dan zit ik tegen het plafond denk ik......quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk of 6, waarvan 4 in een mix
Ja, maar ik ben niet zo rellerig en nieuwsgierig aangelegd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
jij kwam hier toch al 10 jaar over de vloer?
Ik kijk daar ook nooit naar hoor, gaf alleen de linkquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maf dat iedereen iedereen checkt hier.
Ik doe dat nooit. Wat kan mij het rotten wat een ander leest of doet.
Hier en nu. Is al moeilijk genoeg voor mij.
kan mij ook niet rotten hoor Coos......quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat jij doet boeit me ook geen ruk, of wat fan doet enzv, daar check ik het niet bij. Ik kijk alleen bij mensen die ik nog nooit in deze SC gezien heb, als dit het eerste topc is waar in gepost wordt zet me dat aan het denken,quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je je ooit een keer verveelt moet je maar eens een middag lang met je muis op ieder plekje van het scherm klikkenquote:
pffffffff volgens mij heb jij een rel-alarm armbandje om ofzo.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo rellerig en nieuwsgierig aangelegd.
Gelukkig dan maar!quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat jij doet boeit me ook geen ruk, of wat fan doet enzv, daar check ik het niet bij. Ik kijk alleen bij mensen die ik nog nooit in deze SC gezien heb, als dit het eerste topc is waar in gepost wordt zet me dat aan het denken,
Sinds 1952 heb ik mij nog nooit verveelt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je je ooit een keer verveelt moet je maar eens een middag lang met je muis op ieder plekje van het scherm klikken
\truste........ ik ga ook zo...... effe mijn wijntje opdrinken.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, als deze vol is ben ik weg. Trusten voor strakkies![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaapse voor strakkies NMNSquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |